“Prima restaurant.”

zo 21-7
20:00
Geclassificeerd als nr. 10 van 30 Restaurants in Nijverdal
2 mei 2019 beoordeeld

Beter dan de benaming eetcafé doet vermoeden. In het weekend moet je vermoedelijk reserveren. Wij waren er op woensdagavond en het was er heel druk. Goede kwaliteit en goede porties. Wij komen zeker terug.

Datum van bezoek: mei 2019

1 mei 2019 beoordeeld

Prettige eetgelegenheid om mijn verjaardag te vieren. Ook met mijn gluten probleem is heel goed omgegaan! DANK JULLIE WEL!!!

Datum van bezoek: mei 2019
14 april 2019 beoordeeld

met een grouponbon samen wezen eten, fantastisch, veel vlees, met de formule all you can eat, werd zo vaak bij gevuld als je wilt, super bediening, zeer vlotte en aardige meisjes, super

Datum van bezoek: april 2019
16 februari 2019 beoordeeld

Ook wij hebben hier gegeten via SD en het was heel erg lekker en gezellig, wij komen zeker terug al moeten wij wel een stukje rijden maar het was het waard.

Datum van bezoek: januari 2019
3 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Via social deal kwamen we bij de gulle goedzak terecht.
Het licht in nijverdal en vanuit almelo dichtbij maar je zou er zelf niet snel op komen maar via social deal wel..

Het is een eetcafe wat de naam waar maakt. Borden worden gul belegt met wat je besteld.

Het eten is erg lekker. Vlees was prima
Mijn vriendin had als vooraf de zalmcapacio erg lekker

Muziek was ook goed sfeervol
En bediening was vriendelijk

Mijn vriendin had lactose en soja intolerantie hier werd dan ook rekening mee gehouden. Keuze is op het menu dan wat minder maar dat is overal zo. Het is fijn dat je hierin serieus genomen word.

Wij komen zeker wel een keer weer .

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Eetcafe de Gulle Goedzak bekeken, bekeken ook

Nijverdal, Overijssel

Hellendoorn, Overijssel
Nijverdal, Overijssel

In Eetcafe de Gulle Goedzak geweest? Deel je ervaringen!