“Lekker gegeten”

za 20-7
20:00
Geclassificeerd als nr. 4 van 30 Restaurants in Nijverdal
25 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Moderne inrichting, vriendelijk personeel. Heel lang moeten wachten en toen bleek 1 voorgerecht nog koud te zijn. Voorgerecht met zalm was heerlijk. Risotto met jacobsmosselen was ook zeer smakelijk al zou je voor dat geld Hollandse garnaaltjes mogen verwachten en geen Noorse.

Datum van bezoek: mei 2019

9 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Verheugd om hier te eten toen we de menukaart op hun website bekeken. We reserveerden 2 weken geleden maar helaas werd ons niet verteld dat de a la carte kaart er totaal niet meer is en bij aankomst kregen we te horen dat ze letterlijk 1 menuutje serveren 3 gangen zonder keuzemogelijkheden!!!!! Dit kan je geen restaurant noemen! Heel droevig

Datum van bezoek: april 2019
3 maart 2019 beoordeeld

Gezellig interieur. Goede samenstelling van de maaltijd met pompoensoep vooraf, heerlijke zalm en appelstrudel na. Vriendelijke bediening

Datum van bezoek: maart 2019
15 januari 2019 beoordeeld

Lekker gegeten in dit restaurant. Mooie keuze en ook voor de niet vis eter is er altijd iets te vinden. Aardige en vlotte bediening. Soms met het vragen naar drinken iets te snel. Kan irritant overkomen bij sommige mensen. Kom zeker terug binnenkort.

Datum van bezoek: januari 2019
14 november 2018 beoordeeld

Het was rustig (dinsdagavond) en we kregen dus alle aandacht. Het eten was heerlijk en de inrichting is sfeervol. De prijzen zijn normaal.

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Hooked Seafood bekeken, bekeken ook

Hellendoorn, Overijssel

In Hooked Seafood geweest? Deel je ervaringen!