Beoordeeld op 1 augustus 2014

Kraakpropere, mooie kamers met terras. Uitstekend zwembad. De zonsondergang is elke avond een belevenis. Goede uitvalsbasis voor dagtrips (bv. Cadiz per boot). De toegangsweg is de eerste keer een avontuur maar het went snel. De bbq van Filip was gezellig en Kim is een zeer aangename gastvrouw.

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 29 juni 2014

Schitterend locatie met prachtig uitzicht. Warm en hartelijk onthaal door gastheer Filip vergezeld van een glaasje sherry met olijven. Hoe kan men de vakantie beter starten ! De kamer met eigen terras was mooi, ruim en kraaknet. Zeer goed en verzorgd ontbijt. Leuke gezellige avonden gehad , tapas, BBQ, paella, alles top. Wij hebben genoten van de mooie plek, de rust, de leuke uitstappen , het heerlijke zwembad. Vriendelijke en behulpzame eigenaars Kim en Filip en de 2 lieve kindjes.
We waren wat ongerust na negatieve ervaringen gelezen te hebben over de toegangsweg maar dit valt na één keer gedaan te hebben reuze mee, het maakte ons echt niet veel uit. En het verblijf maakt alles goed !!!
Voor ons een meer dan geslaagde vakantie met heel veel te bezien in de streek !
Een aanrader voor zowel koppels als een gezin met kinderen.

Kamertip: Wij hadden de luxekamer Arcos met een hemelbed en prachtig uitzicht vanop het terras. Aan het zwembad en op de patio is het heerlijk vertoeven.
Datum van verblijf: juni 2014
Filip S, Propietario van Cortijo Escondido, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juli 2014

Beste gasten,

Met veel genoegen hebben wij uw beoordeling gelezen !!

Het doet ons een zeer groot plezier dat u een mooie vakantie bij ons heeft doorgebracht !
En dat we erin geslaagd zijn uw verwachting in te vullen !

Nogmaals hartelijk dank voor uw verblijf bij ons in Cortijo Escondido !!

Beoordeeld op 6 juni 2014

Prachtig gelegen B&B en mooie opbouw. Aan te raden zijn de luxe kamers want olivo en finto hebben, wat ons betreft, een onaangenaam kantje : vanuit het bed zie je letterlijk je partner op het toilet. Verder mist het B&B wat bezieling en zijn de prijzen van spijs en drank niet in verhouding tot wat gangbaar is in de regio.
Vandaar ook onze gemiddelde score.

Datum van verblijf: juni 2014

Beste gasten,

Met genoegen lezen we dat u onze B&B prachtig vond ! Het doet ons altijd plezier dat onze gasten het een mooie accommodatie vinden !

Wij hebben gekozen bij de bouw van onze cortijo voor open badkamers , voor het mooie ruimtelijke effect. Maar het is niet zo dat u vanuit bed iemand op het toilet ziet zitten.. Ik begrijp dat u dit minder aangenaam vond en zullen van dit puntje kritiek iets positiefs maken door een gordijn in de deuropening te hangen zoals onze charmekamer Caballo reeds heeft.

Over de prijzen van eten en drinken. Deelnemen aan het diner is een vrije keuze. Het is een service voor onze gasten die eens gezellig willen tafelen met medegasten in onze cortijo. Onze prijzen zijn iets hoger dan de doorsnee bar omdat wij kleinschalig zijn.

Wat u precies bedoeld met bezieling in de titel van uw beoordeling begrijp ik niet. We proberen het onze gasten zo aangenaam mogelijk te maken en doen dit met veel plezier ! We geven onze gasten privacy maar u kan steeds bij ons terecht , vragen staat vrij !

Zo herinner ik mij dat uw reisgezelschap op de dag van vertrek langer heeft mogen blijven in de 3 kamers zonder enige meerprijs ! En dat u tevreden was over uw verblijf bij ons !!

Wij vinden het dan ook zeer spijtig deze beoordeling te zien verschijnen reeds dezelfde avond van uw vertrekdag. U had uw ontevredenheid over bepaalde dingen ook aan ons kunnen adresseren tijdens uw verblijf in plaats van deze beoordeling bij ons in de cortijo te schrijven.
En het spijt ons nog meer dat uw reisgezelschap een week later nog andere klachten post bij een beoordeling op een andere beoordelingssite.

Spijtig dat we uw verwachtingen niet volledig hebben kunnen invullen maar bij deze danken wij u vriendelijk voor uw verblijf bij ons in Cortijo Escondido !

Beoordeeld op 29 mei 2014

Zeer leuke plek, en aangenaam verblijf.
We boekten een luxe kamer en die voldeed prima. Heel mooi uitzicht op Arcos de la Frontera.
Wat avontuurlijk om er te geraken (1,5 km via een zeer landelijk weggetje), maar dit belette niet dat we vaak op uitstap gingen.
Het ontbijt was prima, en het was heerlijk vertoeven op het terras en aan het zwembad.
Een aanrader.

Kamertip: Elke kamer heeft een eigen terras, maar de luxe-kamers hebben duidelijk de beste ligging met een ongelooflijk uitzicht (de zonsondergang!)
Datum van verblijf: mei 2014

Beste gasten,

Hartelijk dank voor uw beoordeling over Cortijo Escondido !

We zijn blij dat de luxekamer u goed bevallen is.

Het doet ons een groot plezier dat u onze accommodatie aangenaam vond en dat u hebt genoten van de rust , de natuur en de vele uitstapmogelijkheden in onze streek !!

Nogmaals hartelijk dank voor uw verblijf bij ons in Cortijo Escondido !

Beoordeeld op 6 oktober 2013

Het ontvangst was hartelijk en de cortijo heeft veel sfeer. De kamers zijn fijn, alleen de bedden wel wat hard. We hebben heerlijk uit kunnen rusten aan het grote zwembad en we hadden veel privacy omdat er niet veel gasten waren. Het eten was goed verzorgd en de eigenaren met hun lieve kinderen zijn goede gastheren.

Datum van verblijf: augustus 2013