“Verrasssend”

L'épicurien Maison Claustre
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in Lablachere
28 september 2020 beoordeeld

Op weg naar ons vakantiehuis lukraak gestopt om een hap te eten.
Prachtig weer, dus werd ons vriendelijk een tafeltje gewezen op het terras om in deze coronatijden veilig te kunnen eten.
A la carte eten was mogelijk maar het aanbod van het menu was verleidelijk en goedkoper dan a la carte. We werden hierop gewezen door de bediening die ons er attent op maakte dat we meer kregen voor hetzelfde geld. (dank u)
Wat we toen voorgeschoteld kregen was om vingers en duimen van af te likken.
De ganzelever omzwachteld met eendeborst en binnenin een krokant zoetje was de beste (en ik zeg dit met de hand op het hart) ganzelever die ik ooit heb gegeten. Het hoofdgerecht was voor ons beiden ook perfect met nadien enkele topkazen uit de streek en een heerlijk nagerecht.
Dit is een grote aanrader!!!
Komt u in de Ardèche dan is dit zelfs een ommetje waard.
De heer die ons bediende was supervriendelijk en sprak zelfs enkele woorden Nederlands aangezien hij Brussels roots had.
Een dikke proficiat aan het hele team van deze zaak...

Ann & Frank

Datum van bezoek: september 2020

13 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

6 oktober 2020 beoordeeld

5 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: oktober 2020
Yohan07230, Propriétaire van L'épicurien Maison Claustre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2020

24 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die L'épicurien Maison Claustre bekeken, bekeken ook

In L'épicurien Maison Claustre geweest? Deel je ervaringen!