Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 90
Orbitz.com
PricelineUS$ 91
Hotels.comUS$ 90
TravelocityUS$ 90
eDreamsUS$ 85
Beoordeeld op 25 mei 2022

Prima hotel, alles wat we te wensen hadden was er. Ideale basis plek voor een fietsvakantie. Personeel was behulpzaam en correct. Heerlijk ontbijt met streekproducten. Rustig gelegen en prima bedden. Kamer met airco. Kortom een aanrader!

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 21 april 2022

Receptioniste en de dame van de ontbijtservice waren zeer vriendelijk. Kamer (nummer 5) kraakschoon. Goede bedden. Koffie-en theeservice op kamer. Wifi doet het goed. Voldoende parkeerruimte op eigen terrein. Fietsenstalling anwezig.
Ontbijt was enigszins sober (geen luxe zaken), maar absoluut voldoende. Leuke ontbijtruimte.
Wij aten a la carte in het voor het hotel gelegen restaurant "De Vereniging". Ook daar vriendelijk en attent personeel en het voedsel was uistekende kwaliteit.

Wij zagen dat veel fietsers, netals wij, dit hotel gekozen hadden als uitvalsbasis voor fietstochten in de omgeving.

Datum van verblijf: april 2022
Edwin Korthouwer, Eigenaar van Linge Hotel Elst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 april 2022

Super bedankt voor deze mooie review. Fijn te mogen lezen dat onze nieuwe bedden en de gerestylde ontbjjtruimte goed zijn bevallen. Ons hotel wordt inderdaad door vele fietsers gebruikt als uitvalbasis.

Beoordeeld op 5 februari 2022

We hebben genoten van ons weekend weg in dit hotel.
Zeer vriendelijk personeel en lekker ontbijt.
Goed te bereiken en midden in centrum.
Je kunt lekker eten om de hoek en gezellig even over de Dorpstraat lopen. Winkels genoeg in de buurt en leuke uitstapjes naar Arnhem of Nijmegen bv
Kamers proper en alles wat je nodig hebt.
Auto parkeren bij het hotel wat ideaal is.

Zeker een aanrader en komen zeker nog een keer terug

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 12 november 2021 via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit is dit een perfecte keuze! De lgging is zeer goed, midden tussen Nijmegen en Arnhem, beide steden zijn een bezoekje waard. Elst is een klain dorp, maar heeft heeeel veel winkels: kleding, sport, etos, action, ah, maar ook meer merkenwinkels. Het hotel zelf is zeer goed. Kamers zijnnetjes, goede badkamer, goede bedden, ijskastje op de kamer, airco. Het ontbijt is basic, maar zeker voldoende: zachte broodjes, brood, pistolets, croissant, paar soorten kaas en charcuterie, gekookt eitje, paar soorten fruitsap, yoghourt, paar soorten granen en vers fruit. De eigenaars zijn zeer vriendelijk en geven graag uitleg of slaan een praatje. Parking is prive en voldoende, een 20 plaatsen ongeveer. Van nachtlawaai hebben we geen last gehad. Wij zouden er zo weer terug gaan.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 10 augustus 2021 via mobiele applicatie

Positief waren de bedden, lagen heerlijk! Ontbijt goed verzorgd, werd netjes aangevuld. En de ligging van het hotel was top, om de hoek van het centrum en bij fietsknooppunten. Heerlijke fietsomgeving!

- als er op de site staat dat er een fietsenstalling is zorg dan dat er voldoende ruimte is voor zeker 2 fietsen per kamer! Overdekt is t nu zeker niet in zijn geheel. Nu staan de fietsen, incl van het personeel van restaurant, kriskras bij de parkeerplaats. Offer er desnoods wat parkeerplaatsen voor op. Wij zetten liever de auto een stukje verder weg zodat de elektrische fiets droog en veilig staat
- vloerbedeking op de hotelkmr en gangen is niet meer van deze tijd
- gedateerde badkmr met kalkaanslag op douchekop en in de wcpot
- hele slechte stoelen op de kmr, bij t gaan zitten zak je nog enkele cm naar beneden

Datum van verblijf: augustus 2021