Gratis annuleren tot 09-12-22
Hotels.comUS$ 91
TravelocityUS$ 91
Trip.comUS$ 92
Beoordeeld op 18 maart 2022

De omgeving is leuk. Het hotel heeft een goede ligging. Privé kunnen parkeren is altijd fijn. Een hartelijk ontvangst en super gezellig! Nu al een aanrader. Mijn moeder is jarig en van te voren gevraagd om een ballon op de kamer. Dit lag er met daarbij een lief handgeschreven kaartje. Mijn moeder heel blij, dus ik ook!

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 5 november 2021

We overnachtten één nacht in dit hotel omdat we nog logischeques op te doen hadden. Het hotel is eerder een zakenhotel: het beschikt over een café, restaurant dat zeer goed bezocht wordt waar je 7/7 kan ontbijten, lunchen en dineren. Het is centraal gelegen in de winkelstraat van het gezellige dorpje maar heeft een ruime parking en ligt bovendien erg gunstig t.o.v. het station waardoor je op minder dan tien minuten in Nijmegen bent.
De ontvangst was zeer hartelijk en vriendelijk, we kozen voor een luxekamer en deze had inderdaad alles wat je verwacht: modern bad en douche, degelijke bedden, supersnelle wifi, goede verduistering ( de straat is erg verlicht), nespressomachine, koelkast en airco voor de warme dagen!
Enig minpuntje is de kleine TV.
We dineerden ook in het restaurant: zeer ruim aanbod en super lekker, een absolute aanrader. Ook het ontbijt liet niets te wensen over.
Een ideaal adres voor een tussenstop, een zakentrip of om de Vierdaagse te lopen al moet je daarvoor meerdere jaren op voorhand boeken en geluk hebben dat er iemand afmeldt.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 20 juli 2021 via mobiele applicatie

Het is een heerlijk hotel hartje centrum . Alleen reizend is dit een ideaal hotel omdat de kamers wat klein zijn voor twee personen . Maar het is schoon en prima service. Achter het hotel kun je parkeren . Ontbijt prima .Bovendien is het eten in het restaurant ook lekker.

Kamertip: Er is een lift
Datum van verblijf: juni 2021
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 27 juni 2021

Fijn hotel met geheel nieuwe kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel en een vlotte bediening. Mooie schone kamer en heerlijk bed. Enig minpuntje was de koude eetzaal aan het ontbijt, men gaf als reden op dat het er zo koud moest zijn om het eten koel te houden, jammer want ik moest een sjaaltje en vest dragen, de airco blies veel te koud in je nek. Prima ontbijt en heerlijk avondeten. Prima prijs kwaliteit verhouding, we bleven 5 nachten. Fijn centraal tussen Nijmegen en Arnhem.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 12 september 2020 via mobiele applicatie

Dit hotel is gelegen in het centrum van Elst. Vanaf deze locatie vele fietstochten mogelijk in de mooie omgeving. Wij hadden een luxe kamer geboekt. Deze was ruim en schoon net zoals de badkamer. Wij hebben hier diverse keren geluncht en gedineerd, het was allemaal even lekker en het personeel is zeer vriendelijk. Hier hangt een gemoedelijke en gezellige sfeer.

Datum van verblijf: september 2020