Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Fietstocht in mooi deel van Lingezegen, het was eigenlijk Linge-Regen....

Beoordeeld op 29 januari 2021
541klaast
Elst, Nederland
via mobiele applicatie
Mooi park in ontwikkeling. Uitnodigend.

Beoordeeld op 11 juli 2019
Paul H
Arnhem, Nederland
Lees alle 7 beoordelingen

Beoordeeld op 29 januari 2021 via mobiele applicatie

Aardig rondje gefietst vanuit huis langs De Park over de Hoge Noot door het Waterrijk, de Westeraam en het centrum van Elst retour de Appelbuurt. Mooie natuur ondanks, cq dankzij, harde wind en regen, maar energiek er tegen in: 12km. Bij mooi weer is dat uiteraard veel meer

Datum van activiteit: januari 2021
Beoordeeld op 27 oktober 2020 via mobiele applicatie

Fietstocht met Olga, het is nog een dagje mooi weer (maar wel koud)! Gefietst door het watergebied deel, op een gegeven moment vroegen we ons af of dit wel voor fietsers was, is meer een wandelgebied. Daarna de rijksweg overgestoken en via de Hoge Noot brug doorgestoken naar de Park. Wat een ontsierende en enge brug!! Zeer steil en een windvanger, jammer dat de landelijke omgeving doorbroken wordt door zo'n obstakel. Hoge Noot is te danken aan de prachtige rijen notenbomen.

Datum van activiteit: oktober 2020
Beoordeeld op 11 juli 2019

Vanaf de verschillende wegen die Arnhem met Elst verbinden kun je de ontwikkeling van Park Lingezegen goed volgen. Wij bezochten Landerij De Park met Restaurant Droom, maar er liggen veel fietspaden die er uitnodigend bijliggen voor een toertochtje. Er zijn duidelijke overzichtskaartjes.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 27 januari 2019

Diverse wandel- en fietsroutes in het park. Mooi aangelegde delen met diverse thema's. Diverse bezoekmogeljkheden en activiteiten zijn mogelijk in de Park.
Vooraf opzoeken van informatie is gewenst ivm omvang van het park.

Datum van activiteit: december 2018
Beoordeeld op 16 januari 2019

Na Met vriendinnen een lekkere wandeling gemaakt te hebben zijn wij hier heerlijk gaan lunchen.je kon er uit verschillende lunches kiezen, salades, tosti’s en belegde broodjes. Vooraf hebben wij een soepje genomen , en de meesten van ons namen een tosti.
Je had keuze uit verschillende soorten tosti !
De bediening was er ook perfect en gezellig.

Datum van activiteit: januari 2019