“Heerlijke brunch”
Beoordeling van Akrogiali

Akrogiali
Geclassificeerd als nr. 2 van 9 Restaurants in Agia Pelagia
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoewel de keuken nog niet echt open is, we zijn met de vroege boot gekomen, krijgen we een heerlijke omelet en griekse salade als verlaat ontbijt. Wat n aardige mensen, heerlijk aan t strand, helemaal rustig

30 augustus 2017 beoordeeld

Ook dit jaar weer hier gegeten. Kan er heel erg kort over zijn; Super lekker en gezellig.
In het weekend live muziek.
Hier tref je ook de Grieken.

15 juni 2017 beoordeeld

Voor het tweede jaar naar Kythira en gelijk weer naar dit restaurant aan zee. Heerlijk gegeten, super vriendelijke mensen en zo bijzonder om op het strand te eten...
Zuiver, eerlijk eten, echt een aanrader!

20 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Al vele jaren komen we hier eten.
Het is er altijd goe en gezellig.
Met regelmaat is er live muziek. ( zaterdag)
Vooral de vis is er super.

5 juli 2015 beoordeeld

Na een ziekenhuis bezoek mocht de patiënt alleen gegrild kippenvlees eten met rijst. Aan deze vraag hebben zij meer dan ruimschoots voldaan. Paris, de kok en Takis de ober waren bijzonder aardige mensen en natuurlijk ook de rest van de bediening bij drukte.
Elke zaterdag muziek ook dat was erg gezellig.
Wij kwamen dit jaar voor de tweede maal in Agia Pelagia en bij dit restaurant.

• Sfeer

Reizigers die Akrogiali bekeken, bekeken ook

Agia Pelagia, Kythira

Kythira Town, Kythira

In Akrogiali geweest? Deel je ervaringen!