“Superlekker en puur gegeten”
Beoordeling van Kosmos Tavern

Kosmos Tavern
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Avlakia
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
27 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben tijdens ons verblijf in het naast gelegen hotel bijna elke avond bij Kosmos gegeten. De bieten, de salade, het rundvlees, de cheesecake; allemaal heerlijk , puur en ambachtelijk. Een culinaire ervaring op samos!

15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Inmiddels een week in Samos, na een tip van een vriend hebben wij de taxi richting Kosmos gepakt. Wel even van tevoren gereserveerd. Wat een fantastische locatie!
En het eten is al net zo fantastisch. Vooraf een salade met avocado, aanradertje! Zelf had ik een biefstuk als hoofdgerecht. Deze was echt overheerlijk.

Wij gaan zeker volgende week nog een keer terug.

26 juli 2017 beoordeeld

Het eten is erg lekker. Niet zoals in de eetgelegenheden in Kokkari of andere plaatsen. Dit met het geweldige uitzicht op zee is een prima combi.

13 oktober 2016 beoordeeld

samen met vrienden hier gegeten, de locatie is werkelijk schitterend , maar het eten is eenvoudig. De eigenaar die in de bediening helpt is erg aardig. De wijn komt van zijn broer en is prima. Als je met de taxi komt mag je via een speciale ingang de artiesteningang vertelde hij lachend. De menukaart is erg klein en bijna niet te lezen, maar gelukkig staat het ook nog op een bord geschreven. Er is elke dag wel een menu van de dag en op is op.

6 september 2016 beoordeeld

Wat een geweldig restaurant! Wij verbleven in Kokkari maar zijn zes keer naar Avlakia gereden voor lunch of diner. Heerlijke salades, visgerechten en lambchops. De ambiance is heel fijn, aan het strand in een mooie baai. Wil je echt eens ern. Mooie avond met heerlijk eten dan is Kosmis ern aanrader.

Reizigers die Kosmos Tavern bekeken, bekeken ook

Ireon, Samos-Stad
Ormos Koumeikon, Samos-Stad

In Kosmos Tavern geweest? Deel je ervaringen!