“Fijn en schoon appartement in klein, rustig dorp.”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Gîte 'La Ferme'

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 4 bijdrager
26 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Fijn en schoon appartement in klein, rustig dorp.”
Beoordeeld op 16 september 2017 voor een verblijf in September, 2017

Ruim appartement in zeer rustig dorp Ungersheim. Het appartement is van alle gemakken voorzien, vaatwasser, oven, magnetron, koffiezetapparaat en van alle keukenspullen en servies is ruim voldoende aanwezig. Alleen de kussens in de stoelen en een van de bank zijn erg dun, zodat je niet echt comfortabel zit. Bij het appartement hoort een grote tuin met speeltoestellen en een tafeltennistafel en er staat ook het nodige speelgoed. Ook in het appartement is wat speelgoed voor kinderen aanwezig. wat ons opviel is dat er geen makkelijke stoelen waren, hoewel wij die niet nodig hadden omdat we veel weg waren en het weer niet zo was dat je echt buiten kon zitten. In de omgeving is van alles te doen. In het dorp niet. Voor restaurants moet je naar de omliggende dorpen.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren