“Zout, snel en warm”

Keukens: Portugees
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
8 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten; mosselen vooraf, zwaardvis, curry en vis; heerlijk maar wat minder zout mag en iets meer tijd tussen de gerechten ook. Erg warme sfeer door de persoonlijke bediening, aanrader!

Datum van bezoek: januari 2018

20 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier heerlijk gegeten. Een kleine gemoedelijke zaak, vriendelijk personeel. De kaart is niet heel uitgebreid maar wij hebben hier lekker gegeten.

Datum van bezoek: november 2017
23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Van te voren gereserveerd, we hadden al aantal dagen mensen in de rij zien staan. Erg goede service, leuke bediening en vooral lekker eten en lekkere wijn en port. Geslaagde avond!

Datum van bezoek: augustus 2017
2 augustus 2017 beoordeeld

Gezien dit restaurant hoog genoteerd staat op internationale sites is het een drukte van jewelste. Zonder reserveren, raak je er niet in. Ondanks het succes zijn ze uiterst vriendelijk.
Wij namen als voorgerecht de scampi en cockels, je moet hier de couvert bij nemen, anders heb je geen brood.
Als hoofdgerecht hadden we kreeft/zeebaars/gamba in groene curry en rijst. Lekker en een heel grote portie. Prijs is gemiddeld, overall zeer goede prijs-kwaliteit.

Datum van bezoek: juli 2017
21 juli 2017 beoordeeld

Dit restaurant is bijzonder leuk gelegen. De beperkte kaart is alleen maar een aanrader en bewijs dat ze met vers eten werken. Wij hebben beide een curry met kreeft genomen. Zeer lekker en zacht. Zeer goede wijn. Het betere werk in Sesimbra maar dat betaal je ook net iets meer naar Portugese normen. Voor de kids was het andermaal steak :). Reserveren is een must !

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Casa Mateus bekeken, bekeken ook

Sesimbra, Setubal District

In Casa Mateus geweest? Deel je ervaringen!