“Goed hotel! ”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Hotel do Mar
Beoordeeld als nr. 3 van 7 hotels in Sesimbra
18 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel, ruime kamer, groot terras bij de kamer, erg vriendelijk personeel, zwembaden, sauna, ontbijt is prima (erg uitgebreid), kamers hebben uitzicht op zee, kamer wordt iedere dag goed schoongemaakt, hotel is ook zeer schoon, veel leuke zitjes in t hotel met prachtig uitzicht.
Niets op aan te merken!

Verbleef: November, 2017, reisde alleen

7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals meerdere mensen hier schrijven is het hotel wat gedateerd maar voor ons vormt dit geen enkel probleem. Wat voor ons belangrijk is, is dat het schoon is. Kamers worden dagelijks grondig schoongemaakt. Ontbijt is inderdaad eentonig maar er is wel voldoende keuze. 4 soorten broodjes en brood, fruit zowel vers als uit blik, verschillende soorten beleg, yoghurtjes, verschillende soort muesli e.d.
Het uitzicht, zowel vanaf de kamer als vanuit het zwembad, is prachtig. Bij het zwembad kun je handdoeken halen voor over de ligbedje te leggen. Het reserveren van ligbedden is (gelukkig) niet toegestaan en het personeel pakt de spullen dan ook weg wanneer iemand dit wel doet. De prijzen voor drankjes in het hotel vond ik aan de hoge kant. €3,20 voor een 20cl pilsje en €2,30 voor een klein flesje water.

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
27 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is gedateerd maar goed onderhouden, wij vinden het erg mooi en zeer schoon, uitzicht is prachtig en verzorging is goed. Ontbijt kan iets beter(steeds het zelfde). De locatie is prachtig je kijkt over het strand naar de zee. Alle kamers hebben zeezicht en balkon.

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
17 augustus 2017 beoordeeld

Voorafgaand aan onze reis een aantal beoordelingen gelezen over dit hotel.
Het hotel loopt qua stijl wat achter, maar wij vonden de kamers prima. Alles was brandschoon, je krijgt iedere dag voldoende handdoeken etc. Bij het zwembad is ook handdoekenservice aanwezig. Enig nadeel in de badkamer was dat je moet douchen in de badkuip.
Het ontbijt is iedere dag hetzelfde, maar wel genoeg keus; verschillende broodjes, beleg, fruit (vers en uit blik) yoghurt en het Engels ontbijt.
Alle kamers hebben zeezicht. Wij konden iedere avond in slaap vallen met de ruisende zee op de achtergrond, om de volgende dag weer fris naar de overkant te lopen om naar het strand te gaan.
Kortom, voor ons was dit een prima hotel.

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
19 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Begin juni 10 dagen verbleven in hotel Do mar. We zijn een jong stel (30) en wilden graag een rustige vakantie in een niet al te toeristisch dorp. Treffer dit!! Pal aan zee, met een fantastisch uitzicht ook op zee waarvan je snachts in bed de golven hoort klotsen. Ontbijt was prima, niet bijzonder maar gewoon goed. Talrijk aan restaurantjes in sesimbra waar we lekker hebben gegeten, met name Frango de gue. Zwembad en tuin elke dag super goed onderhouden en heel fijn vertoeven! Mensen bij de receptie heel vriendelijk en behulpzaam en spreken erg goed engels. Zouden hier zo nog een keer heen gaan!!!

Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
10 februari 2017 beoordeeld

't was goed vertoeven in dit "luxehotel" met zicht op zee, in het laagseizoen (eind januari), heerlijk binnenzwembad, eenvoudig maar goed ontbijt, vriendelijk personeel! Goede vertrekplaats om het omliggende met een auto te bezoeken!!

Kamertip: Enkel het ruisen van de zee was hoorbaar!!
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Februari, 2017, reisde met vrienden
5 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Maar geen 4****
Daarvoor is de kamer wat klein en de tv gedateerd. Badkamer met schimmel en de schuifkast deur luidruchtig.
Ontbijt gaat na 2 dgn vervelen.
Misschien te lang verblijf voor zo'n klein dorpje( 10 dgn ).
Wel erg genoten van het strand en balkon met zitje en prachtig uitzicht.

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Sesimbra in overweging
op 18,6 km afstand
Hotel Club D'Azeitao
nr. 1 van 2 in Azeitao
197 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel do Mar geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel do Mar

Adres: Rua General Humberto Delgado 10, Sesimbra 2970-628, Portugal
Locatie: Portugal > Alentejo > Setubal District > Sesimbra
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Restaurant Roomservice Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 3 van 7 hotels in Sesimbra
Prijsklasse: €50 - €192 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel do Mar 4*
Aantal kamers: 168
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, TripOnline SA, Expedia, Agoda, Hotels.com, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Hotel do Mar met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Do Mar Hotel
Hotel Do Mar Sesimbra

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?