7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals meerdere mensen hier schrijven is het hotel wat gedateerd maar voor ons vormt dit geen enkel probleem. Wat voor ons belangrijk is, is dat het schoon is. Kamers worden dagelijks grondig schoongemaakt. Ontbijt is inderdaad eentonig maar er is wel voldoende keuze. 4 soorten broodjes en brood, fruit zowel vers als uit blik, verschillende soorten beleg, yoghurtjes, verschillende soort muesli e.d.
Het uitzicht, zowel vanaf de kamer als vanuit het zwembad, is prachtig. Bij het zwembad kun je handdoeken halen voor over de ligbedje te leggen. Het reserveren van ligbedden is (gelukkig) niet toegestaan en het personeel pakt de spullen dan ook weg wanneer iemand dit wel doet. De prijzen voor drankjes in het hotel vond ik aan de hoge kant. €3,20 voor een 20cl pilsje en €2,30 voor een klein flesje water.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
27 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is gedateerd maar goed onderhouden, wij vinden het erg mooi en zeer schoon, uitzicht is prachtig en verzorging is goed. Ontbijt kan iets beter(steeds het zelfde). De locatie is prachtig je kijkt over het strand naar de zee. Alle kamers hebben zeezicht en balkon.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
17 augustus 2017 beoordeeld

Voorafgaand aan onze reis een aantal beoordelingen gelezen over dit hotel.
Het hotel loopt qua stijl wat achter, maar wij vonden de kamers prima. Alles was brandschoon, je krijgt iedere dag voldoende handdoeken etc. Bij het zwembad is ook handdoekenservice aanwezig. Enig nadeel in de badkamer was dat je moet douchen in de badkuip.
Het ontbijt is iedere dag hetzelfde, maar wel genoeg keus; verschillende broodjes, beleg, fruit (vers en uit blik) yoghurt en het Engels ontbijt.
Alle kamers hebben zeezicht. Wij konden iedere avond in slaap vallen met de ruisende zee op de achtergrond, om de volgende dag weer fris naar de overkant te lopen om naar het strand te gaan.
Kortom, voor ons was dit een prima hotel.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
19 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Begin juni 10 dagen verbleven in hotel Do mar. We zijn een jong stel (30) en wilden graag een rustige vakantie in een niet al te toeristisch dorp. Treffer dit!! Pal aan zee, met een fantastisch uitzicht ook op zee waarvan je snachts in bed de golven hoort klotsen. Ontbijt was prima, niet bijzonder maar gewoon goed. Talrijk aan restaurantjes in sesimbra waar we lekker hebben gegeten, met name Frango de gue. Zwembad en tuin elke dag super goed onderhouden en heel fijn vertoeven! Mensen bij de receptie heel vriendelijk en behulpzaam en spreken erg goed engels. Zouden hier zo nog een keer heen gaan!!!

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
10 februari 2017 beoordeeld

't was goed vertoeven in dit "luxehotel" met zicht op zee, in het laagseizoen (eind januari), heerlijk binnenzwembad, eenvoudig maar goed ontbijt, vriendelijk personeel! Goede vertrekplaats om het omliggende met een auto te bezoeken!!

Kamertip: Enkel het ruisen van de zee was hoorbaar!!
  • Verbleef: februari 2017, reisde met vrienden