Beoordeeld op 9 augustus 2018 via mobiele applicatie

Alleen maar positieve dingen te zeggen over Sana Sesimbra. We kwamen pas rond 1 uur 's nachts aan maar dat was geen enkel probleem. Bij aankomst enthousiast ontvangen en kort uitleg ontvangen. Begrip voor het feit dat we erg moe waren. Personeel is erg aardig en helpt je graag. Kamers waren top en werden goed schoon gemaakt. Tijdens ons verblijf geen slechte punten tegen gekomen. We komen zeker nog eens terug!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 24 juli 2018 via mobiele applicatie

Leuk hotel, waar je je aan niets hoeft te ontbreken. Parkeergarage is klein en vrij smal, stond bij ons in het weekend vol met badgasten, dan is parkeren in andere parkeergarage onder ander hotel aan te raden, aan straat parkeren is vrij lastig gezien de drukte. Kamer met zeezicht is aanrader, anders geen balkon aanwezig en heb je uitzicht op gevel van andere huizen. Voorzieningen in hotel zijn top, locatie is perfect en personeel is erg vriendelijk.

Datum van verblijf: juli 2018
Victor C, General Manager van SANA Sesimbra Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2018

Dear Sanne L
We would like to thank you for choosing SANA Sesimbra for your stay. We were very happy that you enjoyed our hotel and service and that had a great experience with us. We do hope to have the pleasure to welcome you again in the future. Kind regards,
Victor Cópio - General Manager

Beoordeeld op 21 januari 2018 via mobiele applicatie

Mooie kamer met zalig terrasje om te kunnen genieten van zeezicht en zon tot zonsondergang. Zwembad heel jaar open en jaccussi op daksolarium bij mooi weer. Heerlijke kleine sauna. Makkelijk dankzij badjassen op de kamer. Uitgebreid ontbijt. Supervriendelijk personeel. Verschillende golfbanen in de buurt op 20 en 30 min tijden.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 6 oktober 2017 via mobiele applicatie

Goed hotel, 5 stappen vanaf strand
Goede kamers, vriendelijk personeel
Ontbijt prima en diner,kleine snacks ook
Goed gelegen
Minpuntje is terras ligt aan een kleine weg soms druk maar wij hebben er geen last van gehad

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 2 augustus 2017

Het hotel ligt net aan het strand, talrijke restaurants zijn te bezoeken binnen een wandelafstand van 5 minuten. Er is een klein en een iets groter warenhuis in de buurt.
Het personeel is super vriendelijk, zeker deze aan het onthaal.
Het zwembad is niet heel groot maar ideaal om te verfrissen. Er zijn stoelen rond het zwembad maar ook op een hogere verdieping. Het was hoog seizoen maar er was voldoende ruimte.
Het ontbijtbuffet is uitgebreid, enkel de koffie is minder (perculator).
We aten 's avond in het restaurant, best prijzig maar wel zeer fijn afgewerkt en lekker.
De kamers zijn helemaal niet geluidsdicht waardoor je vooral geluk moet hebben met je buren. Dit was bij ons de eerst nachten niet zo. Twee nachten hebben we respectievelijk om 1u30 en om 3u45 naar het onthaal gebeld en dit werd meteen opgevolgd én opgelost. Wij waren uiteindelijk dan ook tevreden, het hotel kan niet voorkomen dat andere gasten lawaaierig zijn.
De snelheid van het personeel in de bar aan het zwembad ligt niet hoog (25 min voor 2 koffie's) maar het leert je onthaasten.
Naar Portugese/Europes normen en in vergelijking met vele ander hotels die we al deden, is dit een duur hotel, prijs-kwaliteit hadden we dan ook wat meer verwacht (geen water op de kamer, geen tissues, niks extra van service...)
De taxirit van het hotel naar de luchthaven van Lissabon kost 70 euro, terwijl een busticket naar Lissabon centrum 4,40 euro kost. Wij vonden dit verschil toch wel heel groot, je krijgt een beetje het gevoel dat er van geprofiteerd wordt.

Datum van verblijf: juli 2017