TripAdvisor
Inbox
Zoeken
Vandaag geopend: 09:00 - 15:30

Beoordeeld op 31 augustus 2019 via mobiele applicatie

Heel leuke tocht met de RIB boot naar de Trollfjord. Zeer goed georganiseerd. Goede gids. Heel wat zeearenden gezien. Zeker doen!

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 23 augustus 2019 via mobiele applicatie

Een prachtige niet te missen ervaring. Super vriendelijk personeel, degelijke uitrusting en fantastische boten.

Beoordeeld op 8 augustus 2019 via mobiele applicatie

Zeer professionele en vriendelijke aanpak. Je krijgt volledige uitrusting. Boten zijn krachtig en nieuw. Trip duurt tweetal uren waarbij we meerdere zee arenden konden spotten! Ook de trollfjord is meer dan de moeite waard! Aanrader!

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 4 juni 2019 via mobiele applicatie

Goede gids goede begeleiding, 9 arenden gezien, die tot vlak bij boten komen , zeker aan te raden tocht

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 1 maart 2019 via mobiele applicatie

Ik schrijf nooit recensies maar maak deze keer een uitzondering. We hebben op 19 februari een ribb safari gemaakt om zee arenden te zien. De weersvoorspellingen waren zeer slecht. Het regende en waaide, lees stormde. Op onze vraag of het wel door kon gaan, was het antwoord dat het geen probleem was. We hebben 2 uur op het water gezeten. Het stormde, regende en sneeuwde. Levensgevaarlijk. Het bootje sprong over de golven. We hebben niets gezien. We waren opgelucht dat we terug waren. Voor meer dan 100,00 weggegooid geld. We voelden ons belazerd en niet serieus genomen. Ook ons Italiaanse medepassagiers waren zeer boos.

Datum van activiteit: februari 2019
Gunnar S, Daglig leder van Lofoten Explorer, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2019

Hello
Lofoten Explorer do not run trips in storm, but it can feel likes when we drive at 60 km/h, especially if it is rainfall or snow
In February it can snow in Lofoten, and sometimes it can rain, but our trips usually runs, even if it snow, rain or a bit windy. Sorry that you were unlucky with the weather on your boat trip.

Br Lofoten Explorer