TripAdvisor
Svolvaer
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Leuk concept, vriendelijk personeel”
Beoordeling van Bacalao

Bacalao
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Snelle hap in Svolvaer
Keukens: Noors, Soepen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige uitstraling. Informeel.
Bestellen en afrekenen aan de bar, daarna wordt het aan tafel bezorgd.
Niet bijzonder, gewoon degelijke kwaliteit.

Datum van bezoek: september 2019

14 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ietwat hip restaurant, erg mooi gelegen aan het water. Wij konden buiten zitten (in de ☀, maar er zijn ook stukken terras verwarmd) en genoten van een erg lekkere fish and chips. Mooi stuk Verde vis, lekkere fritjes en een zelfgemaakte béarnaise. Meer moet dat niet zijn!

Datum van bezoek: augustus 2019
25 juli 2019 beoordeeld

Bacalao is gelegen op de havenpromenade met uitzicht op de haven. Dit uitzicht is niet geweldig want je kijkt tegen een hotel, wat vakantiehuisjes en lelijke industriegebouwen aan....Svolvaer is niet direct een mooie stad, wel mooi gelegen maar lelijk gemaakt door de lokale bevolking. Bij Bacalao bestel je zelf je eten en drinken. Eten wordt aan de tafel gebracht en de Bacalao, een soort vispotje, was lekker al was de vis er in alleen maar de wat goedkopere koolvis of zo (prijs 229NOK). Mijn vriendin had de 295NOK-kostende visschotel met oa mosselen (niet erg lekker), garnalen (wel lekker), gerookte zalm (ook lekker) en een vissalade (erg lekker). Al met al voor Svolvaer niet al te duur want een entrecote kost hier zomaar gemiddeld zo'n 350 NOK enook het bier is nog duurder dan elders in Noorwegen...

Datum van bezoek: juli 2019
7 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier lekker gegeten. 1 nam de stokvis en de ander gestoofde lam. Allebei prima. Als nagerecht allebei rabarber met aardbeien en ijs. Apart en erg lekker.
De sfeer is heel gezellig. Zoals vaker bestel je aan de bar en rekent dan gelijk af. De bestelling wordt dan aan tafel gebracht. Bediening zowel achter de bar als in het restaurant is vriendelijk en alert.
Prima restaurant.

Datum van bezoek: juli 2019
3 juli 2019 beoordeeld

een fijn terras, we hebben hier enkel gedronken. Zoals overal elders ga je je drank halen en reken je gelijk af aan de toog. Buiten stonden terrasbranders op en dat verwarmde ons aangenaam na de boottocht in de Trollfjord.

Datum van bezoek: juni 2019

In Bacalao geweest? Deel je ervaringen!