“Hippe uitstraling”

Keukens: Noors
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke uitstraling, modern en toch warm.
Helaas stroomt er wel koude lucht door het gebouw (tocht) wat het niet altijd aangenaam maakt.
Eten komt snel op tafel en is van goede kwaliteit. Er is aandacht aan de opmaak besteed. Vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: september 2019

27 juli 2019 beoordeeld

Du Verder heeft een groot terras wat in de zon ligt (als die schijnt tenminste) en dat trekt veel mensen. Minuut of tien gewacht waarbij het opvalt dat niet al het personeel
even vlot is met tafels afruimen en nieuwe gasten naar een tafel brengen. Wij kregen een tafel met de drankenkaart gepresenteerd en na tien minuten kwam er eindelijk weer iemand. Nadat we bevestigd hadden dat we inderdaad ook wat wilden eten, vertrok de ober weer zonder een drankbestelling op te nemen. Weer zo'n tien minuten later nam hij dan de gehele bestelling op. Het eten is zelfs voor Noorwegen vrij duur maar wel lekker: de stokvis was erg smakelijk en ook de pasta met vis, wat mijn vriendin had besteld, was goed van smaak. Het bier is er duur: 97Nok. Al met al een matige bediening maar gelukkig wel goed eten. Je zit min of meer aan de haven maar dat heeft geen enkele meerwaarde daar het een ongezellige en lelijke haven is.

22 juli 2019 beoordeeld

Reserveren is geen overbodige luxe. Restaurant ligt aan de haven dus leuk uitzicht als je een raamplaats bemachtigt. Uitgebreide kaart en wij kozen voor de sushi's. Helaas is dat dus zeker niet hun specialiteit, dat kan veel en veel beter, jammer. Mogelijk smaken andere gerechten beter. Wifi aanwezig en door drukte niet te snelle bediening. Net schoon restaurant

10 juli 2019 beoordeeld

Het is niet voor de 1e keer dat wij bij Du Veder komen. Vele jaren terug al was het een goede stek aan de gezellige haven. Anno 2019 is dit restaurant volledig nieuw opgezet. Heel modern met gezellige plekken binnen en ruime terrassen buiten. De bediening is prima en heel adequaat, ook bij drukte. De kaart is niet super breed maar biedt voldoende mogelijkheden. De prijzen zijn voor Noorse begrippen normaal. Voor Nederlandse begrippen blijft 'uit eten gaan' in Noorwegen echt duur. Twee makkelijke voorbeelden. Een Cappuchino kost NOK 45 (€ 4,65) een broodje hamburger met frietjes NOK 200 (€ 21).

20 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Modern aangekleed restaurant met prima bediening. Hier in Noord-Noorwegen kun je niet om de stokvis heen. Die stond gelukkig op de (niet zo uitgebreide) menukaart. Heerlijk gegeten: stokvis met aardappeltjes in mosterdsaus en genoeg verse groente. Ook het toetje was niet te versmaden.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Du Verden bekeken, bekeken ook

In Du Verden geweest? Deel je ervaringen!