“Lunch op verjaardag echtgenote”
Beoordeling van Lunchcafe Bijzonder Gewoon

Lunchcafe Bijzonder Gewoon
Geclassificeerd als nr. 10 van 57 Restaurants in Winterswijk
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Na een fijne wandeling van 8km in de Bekendelle wederom besloten om de lunch bij Bijzonder Gewoon te doen. Ondanks een grote reservering (groep Duitsers) werden we zoals altijd snel en zeer vriendelijk en gastvrij geholpen. Pim is echt een schat! Mijn broodje kaas en het broodje ham van mijn vrouw waren heerlijk. Zo ook de brownie en de kwarktaart toe (met verse zelf geplukte pruimen). We hebben weer genoten!

Datum van bezoek: september 2019

12 augustus 2019 beoordeeld

Bijzonder Gewoon is een vaste stek voor ons als we lekker willen lunchen. Het eten is er heerlijk, de kaart wisselt regelmatig en het personeel is super vriendelijk.

Datum van bezoek: juli 2019
19 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijke lunch gehad in dit gezellige en bijzonder gewone gelegenheid
Nette bediening en leuke mensen wie ook van een praatje houden
Een aanrader voor een lekkere lunch in het hartje van Winterswijk
Kom allen maar eens voorbij

Datum van bezoek: maart 2019
10 januari 2018 beoordeeld

Leuke locatie beetje achteraf personeel bijzonder vriendelijk (mensen met een beperking) en doen prima werk lunchkaart niet al te uitgebreid maar voor ieder wat wils en erg lekker prijs kwaliteit uitstekend

Datum van bezoek: december 2017
6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al meerdere keren bij Bijzonder Gewoon geweest en zoals altijd was het nu ook weer heerlijk. Mooie yoghurts, prachtige broodjes en ook voor de kinderen mooie opties!

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Lunchcafe Bijzonder Gewoon bekeken, bekeken ook

Winterswijk, Gelderland

In Lunchcafe Bijzonder Gewoon geweest? Deel je ervaringen!