Priceline
Gratis annuleren tot 12-12-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Vio.com
Expedia.comUS$ 62
Hotels.comUS$ 62
TravelocityUS$ 62
Beoordeeld op 22 april 2022 via mobiele applicatie

Wij hebben een prettig verblijf gehad in Winterswijk. Freriks hof heeft goede kamers en vriendelijke medewerkers.
Het restaurant is ruim en de keuken goed.

Uitstekende uitvalsbasis voor mooie wandelingen en lange fietstochten.
Duitsland ligt om de hoek . De Fietsknoop punten lopen keurig door over de grens.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 28 februari 2022 via mobiele applicatie

Waar moet een hotel in mijn ogen aan voldoen: service, goede kamers, voldoende rust op de gang(en), fijn verzorgd ontbijt (inclusief zou het mooiste zijn), goed functionerende douche en prima matrassen. Dat laatste was niet zo het geval. Het is altijd anders dan thuis en gek genoeg kan je nooit kiezen in het soort matras in een hotel, laat staan het formaat (lengte!)

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 5 januari 2022

Tussen kerst en oud en nieuw even lekker naar dit hotel geweest.
Prima service, fijn personeel die echt zijn/haar best doet om het je naar de zin te maken.
We hebben er heerlijk gedineerd op de kamer en ook het ontbijtbuffet is uitstekend.

Beoordeeld op 5 januari 2022

Wij gingen tijdens de lockdown naar dit net gerenoveerde hotel. Wat ons opviel is dat men enorm zijn best had gedaan om er toch echt een uitje van te maken. De kamers waren nieuw en fris. We konden eten op de kamer bestellen en dit werd keurig door het personeel gebracht. We hebben zowel geluncht als gedineerd en dit was uitstekend verzorgd. Ook het ontbijbuffet was overvloedig, we konden het oprijt zelf uitkiezen aan het buffet en op onze kamer opeten. We komen zeker terug om te wandelen en te genieten in het sfeervolle restaurant!

Kamertip: Er zijn kamers met een balkon, altijd fijn, ,
Beoordeeld op 1 januari 2022

Al eerder geweest, maar opnieuw vielen de eigentijdse nette inrichting op en de prettige en gemoedelijke sfeer in het hotel. Het eten - ontbijt en high-tea, niet gedineerd - was weer net als tijdens ons eerdere bezoek enkele jaren terug van hoge kwaliteit. Het beleid rondom Corona-preventie was slim en klantvriendelijk