Opslaan

Veghel, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 9 beoordelingen

Beoordeeld op 18 november 2019

We vinden dit een heerlijke plek om even te ontspannen. De plek is schitterend en in de zomer avond heerlijke plek om even een beetje op vakantie te zijn. We komen hier dan ook graag.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 22 september 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk rustige plaats om te genieten van het einde van de dag.
De avond zon in het water zien zakken met een drankje en een lekkere sigaar.
Verder ff niets meer nodig.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 22 september 2019 via mobiele applicatie

Dankzij tripadvisor zagen we deze locatie. We waren er al wel langs gefietst maar hadden eerst niet gezien dat er deze leuke strandtent bij zat.
Super gave zonsondergang gezien onder het genot van een heerlijk drankje.
Lekker relaxte sfeer hangt er. Muziekje op de achtergrond en vriendelijke bediening. Zeker de moeite waard

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 21 juni 2019 via mobiele applicatie

Wat een leuke plek om wat te drinken met uitzicht over het Hilgelo. Je krijgt het gevoel dat je in een strandtent zit. Kinderen kunnen zo het water in terwijl de ouders lekker op het terras zitten. Rustig muziekje op de achtergrond en een gemoedelijke sfeer. Er zouden wellicht wat meer strandstoelen/ligbedjes kunnen staan. Maar misschien lag dit aan het naderende onweer.
Bij Beachclub Meer, kun je je rustig een hele middag of avond vermaken! Aanrader bij mooi weer✔️

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 22 juli 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk gezeten bij Meer op zondagmorgen na een mooie fietstocht in de buurtschap(pen) van Winterswijk. Perfecte plek om ff te chillen, de voetjes in het water te hangen, onder het genot van een drankje ☀️

Datum van activiteit: juli 2018