Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Genieten tijdens een heerlijke zwoele zonsondergang.

We hebben hier heerlijk wat gedronken en gegeten. Het eten was heerlijk. Prijs kwaliteit ruim in ... meer lezen

Beoordeeld op 4 juli 2021
nachtzwaluw
Apeldoorn, Nederland
via mobiele applicatie
Heerlijke plek

We vinden dit een heerlijke plek om even te ontspannen. De plek is schitterend en in de zomer avond ... meer lezen

Beoordeeld op 17 november 2019
cha9tb
Nederland
Lees alle 10 beoordelingen

Beoordeeld op 22 september 2019 via mobiele applicatie

Dankzij tripadvisor zagen we deze locatie. We waren er al wel langs gefietst maar hadden eerst niet gezien dat er deze leuke strandtent bij zat.
Super gave zonsondergang gezien onder het genot van een heerlijk drankje.
Lekker relaxte sfeer hangt er. Muziekje op de achtergrond en vriendelijke bediening. Zeker de moeite waard

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 21 juni 2019 via mobiele applicatie

Wat een leuke plek om wat te drinken met uitzicht over het Hilgelo. Je krijgt het gevoel dat je in een strandtent zit. Kinderen kunnen zo het water in terwijl de ouders lekker op het terras zitten. Rustig muziekje op de achtergrond en een gemoedelijke sfeer. Er zouden wellicht wat meer strandstoelen/ligbedjes kunnen staan. Maar misschien lag dit aan het naderende onweer.
Bij Beachclub Meer, kun je je rustig een hele middag of avond vermaken! Aanrader bij mooi weer😎✔️

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 22 juli 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk gezeten bij Meer op zondagmorgen na een mooie fietstocht in de buurtschap(pen) van Winterswijk. Perfecte plek om ff te chillen, de voetjes in het water te hangen, onder het genot van een drankje 😊☀️

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 17 juli 2018 via mobiele applicatie

Deze strandtent is echt een aangename verrassing. Wij waren er om 20:00 uur en het was er nog steeds gezellig. Een Ice Tea en een Amstel Radler gehad. Kostte slechts €5,- bij elkaar.
Super uitzicht. Vriendelijke bediening dat ook een praatje maakte. Zeker even langsgaan.

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 8 augustus 2017 via mobiele applicatie

Rustig gelegen en gemakkelijk bereikbaar is deze beachclub met prachtig uitzicht over het Hilgelo meer gelegen in de volle zon. Heerlijk chillen met een drankje en tapas hapjes. De aankleding is eenvoudig met veel hout en simpele ligstoelen.

Datum van activiteit: augustus 2017