“Zelfbediening theetuin met prachtige tuin en heerlijk gebak”
Beoordeling van Theetuin De Wacht

Theetuin De Wacht
Geclassificeerd als nr. 32 van 58 Restaurants in Winterswijk
22 juli 2017 beoordeeld

Theetuin de Wacht is een "Honesty theetuin". Dat betekent dat je zelf in een schrift invult wat je uit de koelkast of het koffie/thee apparaat hebt genomen. Het verschuldigde bedrag doe je dan in het geldblikje, dat op tafel staat.

Je kunt koffie, thee en zuivel krijgen en diverse soorten zelfgemaakt gebak. Alles tegen prettige prijzen. Doordat het volledig zelfbediening is, hoef je je ook niet gedwongen te voelen om iets te nemen. Gewoon je meegemaakte lunchpakket opeten en daar wat drinken bij nemen kan dus ook.

Je kunt binnen zitten, onder een veranda of in de tuin, onder de boom, onder een parasol of met de zon op je hoofd. De zitjes zijn verspreid over de prachtig aangelegde tuin. Normaal betaal je voor dit soort mooie tuinen enkele euro's entree. Hier is het gratis.

De theetuin ligt vlak bij fietsknooppunt 18 en ook de wandelroute door het Nationaal Lindenarboretum is vlakbij (ongeveer 200 meter).

We hebben veel theetuinen bezocht, in binnen- en buitenland, maar dit hoort nu bij onze toppers!

Ik heb de service 5 sterren gegeven, hoewel het zelfbediening is, omdat ik het Honesty-concept zo aardig vind.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Theetuin De Wacht bekeken, bekeken ook

In Theetuin De Wacht geweest? Deel je ervaringen!