“Indiase gastvrijheid op hoog niveau”
Beoordeling van Taj Mahal

Taj Mahal
Geclassificeerd als nr. 17 van 69 Restaurants in Bussum
Keukens: Indiaas, Pakistaans
13 april 2019 beoordeeld

Al eerder hier wezen eten en dat was ook de reden om terug te komen. Vriendelijke ontvangst en bediening. en als je niet uit het menu kunt komen laat je jezelf gewoon verrassen. Heerlijke gerechten en goede afstemming over smaken!

Datum van bezoek: april 2019

28 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst vriendelijk welkom geheten en naar tafeltje gebracht. Taj Mahal is niet heel groot en heeft een gezellig interieur. Keuze uit de kaart is prima en eten is lekker. Enige nadeel is dat je te veel betaald voor de porties.. een bakje met rijst en paar stukjes lamsvlees voor 19 euro vind ik duur. Deze portie was voor mij niet genoeg.

Datum van bezoek: januari 2019
25 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een heerlijke avond met vijf personen,lekkere gerechten en vriendelijke bediening,en zeker een reden om nog een keer terug te gaan ook al is het vanuit Hoofddorp.

Datum van bezoek: december 2018
11 november 2018 beoordeeld

Als we aan de overkant dineerden was het vaak stil in Taj Mahal. Toen wij besloten, zonder reservering, te gaan eten, was een tafeltje bezet door twee dames. Wij mochten bij het raam zitten. Of we iets wilden drinken. Ik vroeg de wijnkaart. Wij wilden een fles Touraine sauvignon blanc van €21.50. Die was er niet meer. Na enige tijd werd een andere wijn aangeboden (ik verstond dat die zelfs goedkoper was, maar die bleek later op de rekening €28,50 te kosten). Ik had het vegetarisch menu, dat begon met soep en mijn partner had lam. Het duurde daarna meer dan een half uur voordat de soep werd opgediend. Het eten was lekker. Mijn dessert en de koffie kwamen binnen een minuut nadat de borden van tafel waren gehaald.

Datum van bezoek: november 2018
27 februari 2018 beoordeeld

Degelijk Indiaas restaurant met veel traditionele gerechten. Ik had een pittig gerecht besteld, maar men was blijkbaar de chili's vergeten. De overige gerechten waren smaakvol. Qua bediening waan je je af en toe in India, met aan de ene kant de gastvrijheid en aan de andere kant een wat onbehouwen gedrag van een enkele medewerker. Al met al sfeervol!

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die Taj Mahal bekeken, bekeken ook

Hilversum, Noord-Holland

In Taj Mahal geweest? Deel je ervaringen!