“Verrassende ontdekking, het was een heerlijke avond met lekkere gerechten en vriendelijke bediening,een reden om nog een”
Beoordeling van Taj Mahal

Taj Mahal
Geclassificeerd als nr. 17 van 69 Restaurants in Bussum
Keukens: Indiaas, Pakistaans
25 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een heerlijke avond met vijf personen,lekkere gerechten en vriendelijke bediening,en zeker een reden om nog een keer terug te gaan ook al is het vanuit Hoofddorp.

Datum van bezoek: december 2018

11 november 2018 beoordeeld

Als we aan de overkant dineerden was het vaak stil in Taj Mahal. Toen wij besloten, zonder reservering, te gaan eten, was een tafeltje bezet door twee dames. Wij mochten bij het raam zitten. Of we iets wilden drinken. Ik vroeg de wijnkaart. Wij wilden een fles Touraine sauvignon blanc van €21.50. Die was er niet meer. Na enige tijd werd een andere wijn aangeboden (ik verstond dat die zelfs goedkoper was, maar die bleek later op de rekening €28,50 te kosten). Ik had het vegetarisch menu, dat begon met soep en mijn partner had lam. Het duurde daarna meer dan een half uur voordat de soep werd opgediend. Het eten was lekker. Mijn dessert en de koffie kwamen binnen een minuut nadat de borden van tafel waren gehaald.

Datum van bezoek: november 2018
27 februari 2018 beoordeeld

Degelijk Indiaas restaurant met veel traditionele gerechten. Ik had een pittig gerecht besteld, maar men was blijkbaar de chili's vergeten. De overige gerechten waren smaakvol. Qua bediening waan je je af en toe in India, met aan de ene kant de gastvrijheid en aan de andere kant een wat onbehouwen gedrag van een enkele medewerker. Al met al sfeervol!

Datum van bezoek: januari 2018
18 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De menukaart is uitgebreid: vlees, kip en vega. Pittig en mild. Ook genoeg kleine bijgerechten en een Indiaas toetje. Thee en bier uit India. Maar wat zijn de drankjes duur: veel te duur! En sommige gerechten zijn ook erg aan de prijs. Vriendelijke bediening, dat wel. Maak de drankjes 20% goedkoper en sommige gerechten ook en ik kom terug!

Datum van bezoek: februari 2018
2 oktober 2017 beoordeeld

De eigenaar was erg aan het pushen voor kip en lam, terwijl wij uitdrukkelijk om "geen vlees" verzochten. Uiteindelijk kwam er lam, vis, groente en vegetarisch op tafel. (4 personen). Terwijl er een compleet menu voor € 22 besteld kon worden, (drie gangen,), was de totale rekening € 102. voor 4 hoofdgerechten en een somosa p.p. Daar was wel een bakje bij met wel 5 shrimps. De rekening was in onleesbaar handschrift, zodat wij nog niet weten hoe dat hoge bedrag tot stand is gekomen. Alleen de cijfers zijn dus duidelijk. De serveerster werd steeds naar de tafel gedirigeerd om water aan te vullen. Dat leek gewoon kraanwater uit een zelf gevulde fles: € 6 per fles! (Ca. 0,75 l.) Op mijn klachten achteraf heeft de eigenaar niet gereageerd. Wij voelen ons geflest. Het eten was niet bijzonder, wel vet. Afrader. Kom hier nooit meer.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Taj Mahal bekeken, bekeken ook

Hilversum, Noord-Holland

In Taj Mahal geweest? Deel je ervaringen!