“Degelijk restaurant!”

Taj Mahal
Geclassificeerd als nr. 17 van 63 Restaurants in Bussum
Keukens: Indiaas, Pakistaans
27 februari 2018 beoordeeld

Degelijk Indiaas restaurant met veel traditionele gerechten. Ik had een pittig gerecht besteld, maar men was blijkbaar de chili's vergeten. De overige gerechten waren smaakvol. Qua bediening waan je je af en toe in India, met aan de ene kant de gastvrijheid en aan de andere kant een wat onbehouwen gedrag van een enkele medewerker. Al met al sfeervol!

18 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De menukaart is uitgebreid: vlees, kip en vega. Pittig en mild. Ook genoeg kleine bijgerechten en een Indiaas toetje. Thee en bier uit India. Maar wat zijn de drankjes duur: veel te duur! En sommige gerechten zijn ook erg aan de prijs. Vriendelijke bediening, dat wel. Maak de drankjes 20% goedkoper en sommige gerechten ook en ik kom terug!

2 oktober 2017 beoordeeld

De eigenaar was erg aan het pushen voor kip en lam, terwijl wij uitdrukkelijk om "geen vlees" verzochten. Uiteindelijk kwam er lam, vis, groente en vegetarisch op tafel. (4 personen). Terwijl er een compleet menu voor € 22 besteld kon worden, (drie gangen,), was de totale rekening € 102. voor 4 hoofdgerechten en een somosa p.p. Daar was wel een bakje bij met wel 5 shrimps. De rekening was in onleesbaar handschrift, zodat wij nog niet weten hoe dat hoge bedrag tot stand is gekomen. Alleen de cijfers zijn dus duidelijk. De serveerster werd steeds naar de tafel gedirigeerd om water aan te vullen. Dat leek gewoon kraanwater uit een zelf gevulde fles: € 6 per fles! (Ca. 0,75 l.) Op mijn klachten achteraf heeft de eigenaar niet gereageerd. Wij voelen ons geflest. Het eten was niet bijzonder, wel vet. Afrader. Kom hier nooit meer.

14 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk indiaas eten. De inrichting is een beetje oubollig maar dat kan de pret van het heerlijke eten niet drukken!

2 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kip,vis of lamsvlees,de keuze is groot.Heerlijk voorbereid en op tafel warm gehouden.Ook een keuze in de scherpte van de curry en voor de niet curry liefhebbers is Butter chicken in een milde saus heel lekker.

Reizigers die Taj Mahal bekeken, bekeken ook

Naarden, Noord-Holland

In Taj Mahal geweest? Deel je ervaringen!