“Aan te bevelen voor echte curry liefhebbers”
Beoordeling van Taj Mahal

Taj Mahal
Geclassificeerd als nr. 16 van 66 Restaurants in Bussum
Keukens: Indiaas, Pakistaans
2 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kip,vis of lamsvlees,de keuze is groot.Heerlijk voorbereid en op tafel warm gehouden.Ook een keuze in de scherpte van de curry en voor de niet curry liefhebbers is Butter chicken in een milde saus heel lekker.

1 februari 2017 beoordeeld

Bij Taj Mahal in Bussum kan je heerlijke curries eten. Ik vind de kaart erg uitgebreid en heb hier zeker 7 keer een lekkere curry genomen.
Aardige gastheer die met zijn eigen stijl een prettige ongedwongen sfeer creëert.

30 januari 2017 beoordeeld

Het restaurant bezocht n.a.v. de restaurantactie van AH. Dit bij binnenkomst en bij het ontvangen van de menukaart aangegeven.
Op zich zag het er gezellig uit, maar er staan wel erg veel tafeltjes in het restaurant gepropt, zodat je niet alleen naast vreemden zit, maar de bediening nog nauwelijks tussen de tafels door kon en regelmatig er tegenaan stootte.
De kwaliteit van het eten was goed. Geen overdreven grote porties, maar voor ons genoeg. Onze door de eigenaar aangegeven tafel-wissel voor het eten, maakte dat ons eten bijna op de verkeerde tafel terecht kwam. Bij mijn vraag om een glas rode wijn was er geen keuze.
Bij het afrekenen stonden er teveel drankjes op de rekening en ontbrak het dessert. Tevens kregen we de volle rekening. Vervolgens werd de rekening gecorrigeerd (drankjes eraf, desserts erbij) en ging er 19.50 van de rekening af i.v.m. de actie, in plaats van dat we het beloofde menu gratis kregen.
Meest merkwaardige was nog dat de pinautomaat op tafel werd gezet en er vervolgens 15 minuten niets gebeurde, waardoor we het idee kregen dat we misschien zelf maar het bedrag moesten intikken.
Bij het weggaan kon er geen groet meer vanaf. Een teleurstellend einde van de avond!

27 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je van indian food houdt dan is dit de allerbeste plek. Alles op dit menu is lekker en de prijs kwaliteit is helemaal goed. Vriendelijke service. Echt een aanrader!

19 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verslaafd ben ik aan deze menukaart! Heerlijk eten, de kwaliteit is altijd goed en vriendelijke mensen!

Reizigers die Taj Mahal bekeken, bekeken ook

Hilversum, Noord-Holland

Hilversum, Noord-Holland

In Taj Mahal geweest? Deel je ervaringen!