“Te lekker”

Taj Mahal
Geclassificeerd als nr. 16 van 66 Restaurants in Bussum
Keukens: Indiaas, Pakistaans
27 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je van indian food houdt dan is dit de allerbeste plek. Alles op dit menu is lekker en de prijs kwaliteit is helemaal goed. Vriendelijke service. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: januari 2017

19 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verslaafd ben ik aan deze menukaart! Heerlijk eten, de kwaliteit is altijd goed en vriendelijke mensen!

Datum van bezoek: januari 2017
23 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben er begin van deze maand gegeten. De Indiase gerechten worden op klassieke wijze bereid en alles smaakt heerlijk. De gastheer overlegt en stelt soms ook gerechten voor afhankelijk van de wens van de gast. Zeer plezierig en gastvrije ontvangst.

Datum van bezoek: december 2016
30 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Verandering van spijs doet eten. Weer eens wat anders dan het traditionele stukje vlees of vis met frites. Wij waren er op een drukke zaterdagavond. Feitelijk was er te weinig bedienend personeel. Deze keer voor ons niet erg om langer dan gebruikelijk te moeten wachten. We hadden de tijd. Bediening was vriendelijk. Heerlijk gegeten en voor het lange wachten een drankjes van de zaak aangeboden gekregen. De rekening vertoonde meer gerechten dan wij besteld en genuttigd hadden .Vanzelfsprekend werd dit gecorrigeerd. Al met al verlieten wij het etablissement voldaan en komen zeker terug.

Datum van bezoek: oktober 2016
19 oktober 2016 beoordeeld

Heerlijk gegeten, maar.......
Als bij de bestelling van het hoofdgerecht gevraagd wordt welk type naambrood je erbij wilt hebben, dan verwacht je niet dat het op de rekening erbij staat!

Datum van bezoek: oktober 2016

Reizigers die Taj Mahal bekeken, bekeken ook

Hilversum, Noord-Holland

Hilversum, Noord-Holland

In Taj Mahal geweest? Deel je ervaringen!