“Heerlijke gerechten”

Taj Mahal
Geclassificeerd als nr. 18 van 62 Restaurants in Bussum
Keukens: Indiaas, Pakistaans
23 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben er begin van deze maand gegeten. De Indiase gerechten worden op klassieke wijze bereid en alles smaakt heerlijk. De gastheer overlegt en stelt soms ook gerechten voor afhankelijk van de wens van de gast. Zeer plezierig en gastvrije ontvangst.

30 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Verandering van spijs doet eten. Weer eens wat anders dan het traditionele stukje vlees of vis met frites. Wij waren er op een drukke zaterdagavond. Feitelijk was er te weinig bedienend personeel. Deze keer voor ons niet erg om langer dan gebruikelijk te moeten wachten. We hadden de tijd. Bediening was vriendelijk. Heerlijk gegeten en voor het lange wachten een drankjes van de zaak aangeboden gekregen. De rekening vertoonde meer gerechten dan wij besteld en genuttigd hadden .Vanzelfsprekend werd dit gecorrigeerd. Al met al verlieten wij het etablissement voldaan en komen zeker terug.

19 oktober 2016 beoordeeld

Heerlijk gegeten, maar.......
Als bij de bestelling van het hoofdgerecht gevraagd wordt welk type naambrood je erbij wilt hebben, dan verwacht je niet dat het op de rekening erbij staat!

3 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Authentiek Indiaas ,goede menukaart,volop keuze.Vriendelijke bediening.Lamsvlees was heel erg lekker ook de naanbroden waren heerlijk.Je kunt ook bestellen/afhalen .
Met kinderen kan je vragen of ze het minder pittig maken,dat is geen probleem
Echt een aanrader!

2 augustus 2016 beoordeeld

Heerlijke indiase gerechten! We komen hier regelmatig en iedere keer is het weer genieten. Of we nu meenemen of in het restaurant eten. Ook heel lekker garlic naanbrood. Goede en vriendelijke service. We komen hier graag terug.

Reizigers die Taj Mahal bekeken, bekeken ook

Naarden, Noord-Holland

In Taj Mahal geweest? Deel je ervaringen!

;