“Prima restaurant”

La Vespa Pizzeria
Geclassificeerd als nr. 1 van 65 Restaurants in Bussum
Keukens: Italiaans
31 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel en lekkere pizza’s.
Ook de voorgerechten waren super lekker
Echt een aanrader...

Datum van bezoek: augustus 2020

5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Belisimo, wat waren ze heerlijk! Ook op deze locatie in Bussum, smaken de pizza's heerlijk Italiaans. Originele houtoven en dat proef je .Wel van te voren even reserveren, want het is er volgens mij altijd druk. Attent en vriendelijk personeel. Ook buiten ruim terras. Italiaans biertje erbij, top !!

Datum van bezoek: augustus 2020
13 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prima pizza. Maar het is er erg druk .Bediening heeft het erg druk en is aardig maar gehaast. Veel lawaai. Dus niet echt sfeervol.

Datum van bezoek: februari 2020
31 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Sympathiek personeel. Prima pizza's. Toetjes mooi formaat om te delen. Vlotte tent voor het gooi en altijd gezellig druk.

Datum van bezoek: januari 2020
20 januari 2020 beoordeeld

We zijn vaste gast bij La Vespa in Laren. Omdat dat restaurant helemaal vol zat, zijn we eens een keertje naar Bussum getogen. Alhoewel het dezelfde kaart is als in Laren en ook het interieur vrijwel identiek is, is de sfeer in Laren toch wat relaxter en beter georganiseerd. Maar Bussum heeft een troef in handen: top bediening. We hebben genoten van onze ober: wat een harde werker. Top!

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die La Vespa Pizzeria bekeken, bekeken ook

In La Vespa Pizzeria geweest? Deel je ervaringen!