“Leuke soepjes”

Trev's Soep
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 7 van 65 Restaurants in Bussum
1 oktober 2020 beoordeeld

Wij halen wel vaker soepjes bij Trev's en zijn echt nog niet teleurgesteld. Ook de salades vind ik een aanrader. Gewoon lekker.

Datum van bezoek: september 2020

29 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke producten, wel wat prijzig. Anders zou ik er dagelijks eten! Gezellig druk en vriendelijke bediening!

Datum van bezoek: juni 2020
9 januari 2019 beoordeeld

Gisteren hier met een collega een trio van soep gegeten. De soepjes waren vers en de smaken redelijk. Voor mij niet heel bijzonder. Omdat er voor de thee die we hadden drie euro per stuk werd gerekend en de boter bij het brood ook 0,25 euro extra kostte, nog een extra ster eraf. Prima dat je je voor biologisch uitgeeft, maar voor heet water met wat gember of munt kun je wat mij betreft echt geen drie euro vragen.

Het personeel was overigens erg vriendelijk.

Datum van bezoek: januari 2019
7 januari 2019 beoordeeld

Een supergezellige zaak in de fijnste straat van Bussum. Trev maakt dagelijks heerlijke verse soepen. Je kunt ze ook allemaal proeven in miniporties. De tosties en fruitsappen zijn ook niet te versmaden.

Datum van bezoek: december 2018
9 november 2018 beoordeeld

Top drukte op vrijdag middag. Uitstekende (BOOT) koffie, met aandacht gemaakt met verse Braziliaanse Santos espresso bonen.
Heerlijke soepen, vers gemaakt, gekruid, met liefde en aandacht vers gemaakt.
Vers gemaakte broodjes, uit de oven, gezonde en lekkere maaltijd salades.
De bediening is attent en vlot, dat zie je niet veel meer. Sfeervol, gezellig restaurant, leent zich uitstekend voor informele (zaken) lunch. Je kunt alles ook meenemen voor thuis. Betaalbaar. Ga zo door!

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Trev's Soep bekeken, bekeken ook

Bussum, Noord-Holland

In Trev's Soep geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.