“Heerlijk eten”
Beoordeling van La Trattoria Da Manuel

La Trattoria Da Manuel
Reserveren met
La Trattoria Da Manuel is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 7 van 31 Restaurants in Geldrop
Keukens: Italiaans
5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een goed restaurant voora gericht op italiaanse gerechten.
Opzich niks speciaals maar zeker de moeite waard!

11 februari 2018 beoordeeld

Vrienden hadden ons aangeraden hier eens te gaan eten. Als regelmatige Italie-gangers zijn wij redelijk verwend en worden wij in Nederland nagal eens teleurgesteld door wat in sommige restaurants als typisch Italiaans wordt gebracht.
Bij dit restaurant klopte alles, inclusief de prijs.
Een grote kaart met veel mooie gerechten. Wij begonnen met het proeverijtje van specialiteiten van de chef en dat was een echte schot in de roos. Als lunch voor twee personen ook interessant. Zonder de hoofdgerechten tekort te willen doen waren wij erg onder de indruk van de nagerechten.

19 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op deze dinsdag even een snel zakelijk diner. Uitstekende vitello tonnato en daarna gegrild stukje zalm. Smakelijke chardonnay en koffie na. Prima keuken, aardige bediening.

2 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten leuke kaart ga zeker terug!
Vriendelijk personeel! Leuke ambiance, parkeerplaats voor de deur!

11 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben begonnen met een lekkere tomatensoep. Daar viel de pasta met zeevruchten reuze mee. De bediening was vriendelijk en correct. Een aanrader als je in Geldrop Italiaans wil eten.

Reizigers die La Trattoria Da Manuel bekeken, bekeken ook

Geldrop, Noord-Brabant

In La Trattoria Da Manuel geweest? Deel je ervaringen!