Beoordeeld op 24 mei 2018

Degelijk hotel, met zeer vriendelijk personeel, diverse voorzieningen (zwembad, sauna pooltafel, terras) Opmerkelijk is dat de fietsenstalling in een zaaltje in het hotel is, echt luxe. Het beste deel is het ontbijt dat zeer goed verzorgd wordt en zeer divers is. wat de kamers betreft, deze zijn ruim en degelijk enkel de badkamer is lichtjes verouderd maar nog in goede staat. Voor het diner is de menukeuze beperkt. In de omgeving liggen prachtige fietsbanen. Dichtste knooppunt is Nr. 17

Kamertip: Er zijn geen kamers met enkel douche, douche staat in ligbad.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 19 mei 2018

Er wordt aangegeven dat het hotel rolstoel vriendelijk is terwijl de zwembad niet rolstoel vriendelijk is.
Als men aangeeft dat het rolstoelvriendelijk verwacht je dat van heel de hotel anders moet je er bij vermelden met uitzondering van de zwembad.

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Team NH Geldrop G, Manager van NH Geldrop, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2018

Beste Rachida,

dank u wel voor het beoordelen van ons hotel, wij waarderen dat enorm. Onze excuses voor de onduidelijkheid betreft het zwembad. WIj gaan dit intern bespreken en zoeken naar een oplossing. Dank voor het aangeven.

Beoordeeld op 17 mei 2018

Het ontbijt was echt supergoed.
De Wifi verbinding helaas zeer slecht.
prachtig en rustig gelegen ondanks toch redelijk dicht bij de snelweg !
Perfecte uitvalsbasis voor uitstapjes in de omgeving !
En direct aan natuurgebied gelegen !!

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Beste Anton,

hartelijk dank voor de rview, wij waarderen dat enorm. Wat fijn dat u de prijs kwaliteit goed vond, dit is dan ook een belangrijk punt voor ons hotel. Dank voor de tip over WIFI, wij gaan dit zeker intern oppakken.

Nogmaals dank en hopelijk tot ziens!

Beoordeeld op 12 mei 2018

Ideale uitvalbasis voor mooie wandelingen en dito fietstochten in een prachtig natuurgebied. Zeer net, vriendelijkheid personeel is een troef. Het ontbijtbuffet was een topper ! Op wandelafstand (500 m) van het stadje Geldrop.

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Team NH Geldrop G, Manager van NH Geldrop, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2018

Beste Dirk,

wat fijn dat uw verblijf naar wens is geweest en wij gaan uw warme woorden zeker delen met het team! Wij liggen inderdaad aan een mooi andel en fiets gebied de Strabrechtse Heide, zeker een aanrader om te bezoeken.

Dank u wel en hopelijk tot ziens in Geldrop.

Beoordeeld op 10 mei 2018 via mobiele applicatie

Zeer ruime en mooie kamer. Goed kunnen uitrusten. Ruim hotel, maar toch zeker niet lawaaierig.

Zeer uitgebreid ontbijt. Alles was aanwezig en je kon echt lekker eten.

Ideale ligging, dicht bij de snelweg. Maar je hebt er zeker geen lawaaihinder van de autostrade.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Enig minpunt: we moesten aan de slagboom altijd bellen met de receptie om binnen te geraken. Wat omslachtig. Werken met een kaartje of code zou veel handiger zijn.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Beste Manfred,

hartelijk dank voor de beoordeling. Wat fijn dat u een aangenaam verblijf heeft gehad en dat u goed geslapen heeft!

De slgaboom doen wij uit veiligheidsoverwegingen vanaf 18.00 dicht. Als u al een kamersleutel heeft kunt u deze gebruiken voor de slagboom te openen, er zit een systeem op die dit mogelijk maakt.

Nogmaals dank en hopelijk tot ziens.