“Heel goed. ”
Beoordeling van Restaurant Tante Stoof

Restaurant Tante Stoof
Geclassificeerd als nr. 3 van 15 Restaurants in Hellendoorn
13 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met groep van 12 personen heerlijk gegeten, gezellig en goede bediening. Ook met zo'n groep konden ze het prima aan. Lekker en gevarieerde kaart. Een aanrader.

Datum van bezoek: april 2019

11 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zaterdag 9 februari hier lekker gegeten.
De bediening was vriendelijk.
Als je hier gaat eten, realiseer je dan wel dat hier ook gezinnen met zeer kleine kids kunnen komen eten..
Verder lekker gegeten, vooral het voorgerecht, trio van vis is een aanrader.
Het stoofpotje vonden we tegen vallen, niet heel erg mals, dat lukt ons thuis beter..
Desalniettemin een leuke heerlijke avond gehad.

Datum van bezoek: februari 2019
9 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Net ontvangst. Fijne gastheer,Wouter hield de boel goed in de gaten. De glazen bleven vol, erg fijn!
Leuke kaart. De entourage was prima.
Borden waren met zorg opgemaakt. De zalm was erg goed net zoals de vleessoorten. Meer dan voldoende ook.
Als met al een tent waar we zeker teug gaan komen.
Leuk is de bierkaart die er is ook!

Datum van bezoek: februari 2019
15 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is voldoende veel, erg smakelijk en de sfeer js prima. Het personeel is vriendelijk. Tja, ik kan er gewoon niks meer of minder over zeggen; erg geschikt voor een leuke avond uit

Datum van bezoek: november 2018
21 oktober 2018 beoordeeld

wij hadden gisteren ons feestje, we werden beide 60 jr waren 15 jr getrouwd en vierden dat we een kleinzoon erbij hadden gekregen.
Het is een heel gezellig cafe achtige sfeer waar we ons ditect thuisvoelen.
Heel goed eten relaxte bediening die zelfs de bleometjes even in het water zetten voor je, hoe lief is dat?
Voor de kinderen een schatkist om in te rommelen en een kadootje uitzoeken. Heel attend.
Wij hadden een superfeest en voor herhaling vatbaar.
Heel erg bedankt.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Restaurant Tante Stoof bekeken, bekeken ook

Hellendoorn, Overijssel

Hellendoorn, Overijssel

In Restaurant Tante Stoof geweest? Deel je ervaringen!