“We hebben daar genoten van een geweldige high tea”
Beoordeling van Uitkijk

Uitkijk
Geclassificeerd als nr. 1 van 14 Restaurants in Hellendoorn
Keukens: Belgisch, Nederlands
5 mei 2019 beoordeeld

De Uitkijk ligt in een geweldig mooie omgeving. De high tea was geweldig! De service uitstekend. We konden helaas niet buiten zitten, maar binnen is het ook zeer sfeervol.

Datum van bezoek: mei 2019

20 januari 2019 beoordeeld

Met een gezelschap een verjaardag gevierd met o.a.een fantastisch diner met een heerlijk wijnarrangement, waarbij alle wijnen goed werden toegelicht waardoor je extra waardering krijgt voor de gekozen wijnen bij de speizen.
We hebben er heerlijk geslapen in mooie goedverzorgde kamers in een prachtige omgeving. Heerlijk om te wandelen zeker nu er een laagje sneeuw lag.
Kan zowel het diner als de overnachting van harte aanbevelen!
Je voelde oprechte gastvrijheid! Dank daarvoor.

Datum van bezoek: januari 2019
19 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verscholen in een prachtig stukje Hellendoorns bos doemen de lichten van ‘de Uitkijk’ op en parkeren wij onze auto.

Bij binnenkomst direct begroet en na het noemen van onze naam worden wij verwacht, begroet en naar onze tafel gebracht.
Wij nemen plaats in een warm en gezellig ingerichte ‘huiskamer’.

De menukaart laat een selectie aan betaalbare maar culinaire gerechten zien en ondanks dat er uit meerdere gangen gekozen kan worden nemen wij alleen een hoofdgerecht.
Dit blijkt voldoende want een soepje en een broodje van het huis vullen al wat en een voorgerecht was voor ons teveel geweest.
De risotto en de zalm zijn voortreffelijk.
De hoofdgerechten zijn iets prijziger dan gemiddeld maar de kwaliteit is uitstekend en ook wat langs ons heen gaat naar andere tafels ziet er top uit.
Al met al een prima prijs kwaliteitsverhouding voor het eten.

De service van het personeel is daarnaast super correct en de hele ambiance is gewoon goed verzorgd.
Voor een avondje goed eten en gezellig zitten in een iets luxe ambiance ben je bij de Uitkijk aan het juiste adres.

Datum van bezoek: november 2018
27 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eind september heerlijke middag op terras. Terras met prachtig uitzicht, de uitkijk. Bosrijk gelegen, ruim terras, schoon en genoeg parkeerruimte. Salade couscous met vis en zeevruchten. Kwaliteit goed van eten, zeker voldoende en attente bediening. Aanrader, het omrijden waard

Datum van bezoek: september 2018
23 oktober 2018 beoordeeld

Hotel-restaurant ligt mooi verscholen in de bossen op de Hellendoornse berg. Mooi terras. Redelijke prijzen en goede produkten. De moeite waard zijn het kaasplankje en de Twentse worstplank.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Uitkijk bekeken, bekeken ook

Nijverdal, Overijssel

In Uitkijk geweest? Deel je ervaringen!