“Gezellig tapas restaurant”

In de Tonne
Geclassificeerd als nr. 5 van 15 Restaurants in Hellendoorn
Keukens: Nederlands
8 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gezellig restaurant, het is een soort proeverij, tapas restaurant. Alles wat j e eten kunt. Het staat op de placemats wat je kunt bestellen. Lekker betaalbaar onbeperkt eten. Bediening is goed en he t interieur is erg gezellig.

Datum van bezoek: april 2019

24 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden geen idee wat voor restaurant dit was.
We lieten ons verrassen. En dat zijn we ook. Vriendelijke bediening.
We namen de Proeverij.
Een soort tapas all you can eat.
Wat een heerlijke gerechten. We konden bijna niet stoppen met eten.
Een mini kapsalon
Mini steak
Varkenshaas medaillons met champignon roomsaus.
Sate
Mini hamburger
LLamskotel
Verschillende soorten vis

Echt van alles wat.

Echt een aanrader..

Datum van bezoek: maart 2019
29 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten smaakte prima en de hoeveelheden zijn ook beslist niet klein, alleen qua aardappelen of patat hadden wij wel iets meer willen zien.
de bediening is uiterst vriendelijk en binnen afzienbare tijd staat het menu bij je op tafel.
Het is een hele rustige en ruime accommodatie zonder al te luide muziek zodat ik deze zeker wil aanbevelen

Datum van bezoek: augustus 2018
24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een lekker terras!

Vriendelijke bediening, vlot ook. Schone toiletten.
Heerlijk in het zonnetje wat gedronken.

Datum van bezoek: maart 2018
28 december 2017 beoordeeld

Wij hebben hier een lekkere lunch gebruikt. Bediening was gezellig en eten prima. Wachttijd was ook netjes

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die In de Tonne bekeken, bekeken ook

Hellendoorn, Overijssel

In In de Tonne geweest? Deel je ervaringen!