“Heerlijk”

In de Tonne
Geclassificeerd als nr. 5 van 15 Restaurants in Hellendoorn
Keukens: Nederlands
24 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden geen idee wat voor restaurant dit was.
We lieten ons verrassen. En dat zijn we ook. Vriendelijke bediening.
We namen de Proeverij.
Een soort tapas all you can eat.
Wat een heerlijke gerechten. We konden bijna niet stoppen met eten.
Een mini kapsalon
Mini steak
Varkenshaas medaillons met champignon roomsaus.
Sate
Mini hamburger
LLamskotel
Verschillende soorten vis

Echt van alles wat.

Echt een aanrader..

Datum van bezoek: maart 2019

29 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten smaakte prima en de hoeveelheden zijn ook beslist niet klein, alleen qua aardappelen of patat hadden wij wel iets meer willen zien.
de bediening is uiterst vriendelijk en binnen afzienbare tijd staat het menu bij je op tafel.
Het is een hele rustige en ruime accommodatie zonder al te luide muziek zodat ik deze zeker wil aanbevelen

Datum van bezoek: augustus 2018
24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een lekker terras!

Vriendelijke bediening, vlot ook. Schone toiletten.
Heerlijk in het zonnetje wat gedronken.

Datum van bezoek: maart 2018
28 december 2017 beoordeeld

Wij hebben hier een lekkere lunch gebruikt. Bediening was gezellig en eten prima. Wachttijd was ook netjes

Datum van bezoek: december 2017
27 december 2017 beoordeeld

In één woord: vreselijk.
Ten eerste waren er totaal geen parkeerplekken bij aankomst. Ten tweede was er helemaal geen ontvangst/welkom. Er werd even snel een microfoon opgepakt en er werd verteld dat er een warm en koud buffet klaar stond.
Het koude buffet bestond eigenlijk alleen maar uit vis, als je daar niet van hield was er eigenlijk alleen nog brood, een huzarensalade, wat fruit en een gewone salade, die bij bijna niemand in de smaak viel.
Het warme buffet was echt een teleurstelling. De soep is opgewarmd uit blikken (gokken wij). Het eten was lauw tot koud, taai, droog en smaakloos. Er werd niet aangevuld, en als er eens werd aangevuld werden er vijf kleine stukjes bijgegooid die net zo snel weer op waren. Er stonden geen bordjes bij de gerechten en het was erg moeilijk te zien wat bepaalde dingen moesten voorstellen.
De bediening was redelijk/matig: niet enthousiast, niet in voor een praatje. Deden gewoon hun werk.
De organisatie was verschrikkelijk: die was er namelijk niet. Dit zorgde ervoor dat iedereen in de zaal tegelijkertijd naar het buffet stormde en dat heel veel tafels eigenlijk in de weg stonden. De mensen aan deze tafels konden niet meer gezellig zitten en werden van alle kanten geduwd.
De zaal was weinig versierd en straalde geen kerst uit. Er stond wat muziek aan maar dit was overal slecht te horen.
Kortom: geen sfeer, slecht/weinig eten en matige bediening.

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die In de Tonne bekeken, bekeken ook

Hellendoorn, Overijssel

In In de Tonne geweest? Deel je ervaringen!