Vandaag geopend: 10:00 - 17:00

848martijnd
Ermelo, Nederland
via mobiele applicatie
Top dag

Top dag gehad! Leuke atracties voor kinderen van 7 en 9 jaar. Looproute duidelijk aangegeven en ... meer lezen

Beoordeeld op 9 augustus 2020
Climber65437398850
via mobiele applicatie
Lees alle 223 beoordelingen

Beoordeeld op 21 augustus 2020 via mobiele applicatie

Voor de derde keer naar Hellendoorn geweest. Elke keer bevalt dit weer uitstekend. Onze kinderen mogen echt bijna overal in. Echt veel meer dan in andere parken. Personeel behulpzaam en vriendelijk echt ook best een plus voor een park vind ik. Wij komen zeker terug.

Datum van activiteit: augustus 2020
Marketingensales_APH, Marketing&Sales van Avonturenpark Hellendoorn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2020

Beste,

Bedankt voor de complimenten! Natuurlijk zien we jullie graag nog eens in Avonturenpark Hellendoorn!

Beoordeeld op 21 augustus 2020 via mobiele applicatie

Wij waren hier zelf al jaren niet geweest, maar bijzonder verrast door de leuke attracties! Voor zowel kleintjes als grote kinderen voldoende aanbod!

Het personeel is hier goed geïnstrueerd, stralen plezier uit, perfect! Het park gaat goed om met COVID-19, al vanaf de parkeerplaats wordt gedoseerd binnen gelaten. Duidelijke éénrichtingsroutes waar nagenoeg iedereen zich aan houdt, personeel controleert hier ook op. In het park meerdere handwas plekken (nog beter als alleen desinfectie punt).

Het Slidepark is een mooie aanwinst, met warm weer verstandig om hier begin van de middag gebruik van te maken, dan is het nog rustiger. Persoonlijk vind ik het wel vergaan dat ook voor de ligbedden aanvullend moet worden betaald. Het an zich betalen voor het slidepark is prima.

Resumerend: aanrader, gaat goed om met Corona maatregelen en zeer vriendelijk personeel!

Datum van activiteit: augustus 2020
Marketingensales_APH, Marketing&Sales van Avonturenpark Hellendoorn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2020

Beste Brian,

Hartelijk dank voor uw uitgebreide feedback.

Blij te lezen dat jullie het leuk hebben gehad! Hopelijk tot een volgende keer in Hellendoorn.

Een avontuurlijke groet uit Hellendoorn

Beoordeeld op 11 augustus 2020

Leuke attracties, leuke waterbanen.
Jammer dat we er bij binnenkomst pas achter kwamen dat je extra moet betalen voor de waterbanen. Wat ik ook erg jammer vond, is dat we daar nergens een zitplekje in de schaduw konden vinden. Er zijn ligbedden te huur (waar je extra voor moet betalen) en die waren vol en bij de tafeltjes bij het eetgedeelte hadden veel mensen een handdoek neergelegd en waren zelf gaan zwemmen. We hebben onze patatjes op de grond naast de toiletten in de schaduw opgegeten...

Beste Tripjacq12,

Hartelijk dank voor uw feedback, dit nemen we mee in onze evaluaties. Zo kunnen we wellicht in de toekomst bij hele warme dagen ervoor zorgen dat er genoeg schaduwplekken zijn in het Slidepark.

We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in Hellendoorn.

Beoordeeld op 9 augustus 2020 via mobiele applicatie

Top dag gehad! Leuke atracties voor kinderen van 7 en 9 jaar.
Looproute duidelijk aangegeven en sanitair zag er netjes uit!
Wel jammer dat je voor de waterslide apart moet betalen.

Datum van activiteit: augustus 2020

Bedankt voor de waardevolle feedback. Hopelijk tot een volgende keer in Hellendoorn!

Beoordeeld op 8 augustus 2020 via mobiele applicatie

Lang geleden voor het laatst geweest dus voor de eerste keer met de kids maar weer eens kijken. Was zeer aangenaam verrast, mooi schoon park met attracties voor jong en oud. Voldoende horeca punten en prijzen zijn oke voor een park. Corona krijgt ook zeker de aandacht en looproutes zijn netjes aangegeven en overal in het park plekken om je handen te wassen. Op de grond duidelijke 1,5 meter markering. Kunnen veel parken nog wat van leren. Ook het slide park is een echte aanrader. Grote diversiteit aan glijbanen en van langzaam tot snel.
Heb heel erg genoten van dit mooie park, kom volgend jaar zeker weer terug.

Datum van activiteit: augustus 2020

Beste Dennis, hartelijk dank voor je complimenten. Goed te lezen dat jullie het leuk hebben gehad. Tot volgend jaar! Avontuurlijke groet uit Hellendoorn