Beoordeeld op 14 juni 2019

Prima hotel van eten en drinken.Deskundig en vriendelijk personeel.Een prima hotelkamer.Voor ieder een aanrader.Ook is de omgeving prachtig.Er zijn voilop mogelijkheden om je te vermaken.Er zijn tal van musea te bezoeken.

Kamertip: Begane grond.
Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 8 juni 2019 via mobiele applicatie

Value for money, goede service en vriendelijk personeel. Nette, grote kamers. Schoon en fris. Ook het eten ( diner en ontbijt) waren prima in orde. Personeel denkt mee en is goed getrained, alles met oog voor de gast.

Zo kan het dus ook!

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 29 mei 2019 via mobiele applicatie

Hotel oké. Ruime kamer en vriendelijk personeel. Restaurant beneden peil. De Ribeye was een halve cm dik. In mijn beleving is dit een ongepaneerde schnitzel. Ik vond het zonde van mijn geld. Ok heb in Hellendoorn in andere restaurants beter gegeten.

Beoordeeld op 27 mei 2019

Kamer is wel toe aan een opknapbeurt, vloerbedekking zat vol vlekken.. Matrassen van de bedden moeten misschien een keer gekeerd worden. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed voor een kort verblijf.

Kamertip: Klein balkon aan voorkant hotel op de zonkant
Beoordeeld op 11 mei 2019 via mobiele applicatie

Netjes en verzorgd. Kregen gratis upgrade van kamer naar begane grond . Prima ontbijt. Vriendelijk personeel. Mooie omgeving. Bedden iets aan de zachte kant. Geen koelkast op de kamer. Gratis parkeren voor de deur.