“Familiediner, lang gewacht voor matig voedsel”

Twents Ribhouse & Partycenter Noabers
Geclassificeerd als nr. 11 van 15 Restaurants in Hellendoorn
14 september 2019 beoordeeld

Vriendelijke bediening, we kregen cola zonder prik en we moesten erg lang wachten op eten. Sfeer was verder prima.

Datum van bezoek: september 2019

22 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorige week hier gegeten. Bij binnenkomst leek de afzuiging wel kapot want het stond vrij blauw in de zaak. Zelf maar een raampje open gezet. Later werd dit wel beter. De bediening was vriendelijk maar wel wat traag en we zaten dan ook een aantal keren met een leeg glas. Toen we vroegen om nog wat drankjes duurde het alsnog lang voordat we die kregen. De voorgerechten waren redelijk tot goed. De carpaccio was prima alleen de champignons in bierbeslag waren aan de vette kant. De hoofdgerechten vielen tegen. De ribeye was redelijk maar de spiezen echt slecht. Sommige stukken vlees waren kurkdroog, hard en taai. De groenten die er bij zaten leken wel uit een pan met vet geschept. De sausjes van de spiesen kregen we in 1 schaal dus die moesten we over de tafel heen en weer geven, niet praktisch. De aardappeltjes waren echt zo vet dat ze niet te eten waren. Net of het vet niet heet genoeg was of dat ze 2 keer gefrituurd waren.
Toetje hebben we overgeslagen omdat we we er eigenlijk wel genoeg van hadden. Bij het afrekenen hebben we nog aangeven dat we geen fooi gaven omdat we het eten niet goed genoeg vonden maar hier werd niet op in gegaan.

Datum van bezoek: augustus 2019
12 augustus 2019 beoordeeld

Goed eten en ruime keuze. Eten wordt leuk opgediend, restaurant waardig. We hebben ervan genoten en voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: maart 2019
30 juli 2019 beoordeeld

Erg lekker gegeten in dit leuk ingerichte restaurant, laat ik daarmee beginnen. Maar wat duurt het allemaal onnodig lang. Voorgerecht duurde ruim een half uur. Hoofdgerecht niet veel korter. Flesje bier duurde na herhaalde bestelling nog een kwartier. Terras was redelijk bezet maar binnen bijna leeg, dus dat kan de reden niet zijn. Personeel komt zich wel op eigen initiatief verontschuldigen dus blijkbaar is dit herkenbaar. Maar goed, de kwaliteit van het eten maakt veel goed.

Datum van bezoek: juli 2019
29 juli 2019 beoordeeld

We zijn hier een paar keer gaan eten en het was telkens dik in orde.Vriendelijke bediening, lekker eten en dit voor een correcte prijs. Een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Twents Ribhouse & Partycenter Noabers bekeken, bekeken ook

Hellendoorn, Overijssel
Hellendoorn, Overijssel

In Twents Ribhouse & Partycenter Noabers geweest? Deel je ervaringen!