“Een heerlijke high tea!”

Twents Ribhouse & Partycenter Noabers
Geclassificeerd als nr. 12 van 15 Restaurants in Hellendoorn
3 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanmiddag met mijn man en schoonouders genoten van een overheerlijke, royale high tea. We hebben ontzettend genoten van alle lekkere hapjes. De heer in de bediening vond ik... mwa... selectief vriendelijk.

Datum van bezoek: maart 2019

11 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond besloten we uit eten te gaan bij Noabers. Hier hebben we beslist geen spijt van gekregen! Het was "natuurlijk" niet druk op maandagavond.
Het vlees was heeeerlijk!
De wijn prima, de knieperties wat veel, maar lekker! Ook de "43" smaakte lekker!
De ober was gastvrij en zeer vriendelijk! Dankzij zijn tip kozen we voor de heerlijke Noabersteak!
Fred zijn verjaardag hebben we super fijn afgesloten!

Datum van bezoek: februari 2019
26 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

1e kerstdag was zacht gezegd rampzaliig, de personeel kon de drukte niet aan. Eten was niet goed of niet goed aangevuld.

Datum van bezoek: december 2018
23 oktober 2018 beoordeeld

Met een ingesloten terras zit je hier redelijk rustig ondanks dat er vrij veel verkeer langskomt. Gratis parkeren aan de achterzijde. Leuke kaart en vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: oktober 2018
18 oktober 2018 beoordeeld

Met z’n tweetjes hier neergeploft, tafeltje bij het raam. Lampje op de vensterbank is heel fel dus die hebben we uitgezet.
Aardige ober, hij schonk ons de rode huiswijn (chili 3,95 per glas) in.

Bestelden de Carpaccio twee maal als vooraf, smaakte allemaal goed.

Hoofdgerecht: de homp n fleis (t-bone medium-rare besteld) en de noabersteak. Mooi rood mals vlees, in mooie plakken gesneden met een potje kruidenboter.

De t-bone smaakte goed maar had iets korter op het vuur gemogen. Was evengoed prima van smaak maar was al verder dan medium.
Frietjes, gefrituurde aardappeltjes en mayonaise erbij.

Je mag gebruik maken van de saladebar, heerlijk maar ik mis hier de dressings en de olie en azijn.

Het heeft ons allemaal prima gesmaakt.

Afgerekend € 83,60 met z’n tweetjes

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Twents Ribhouse & Partycenter Noabers bekeken, bekeken ook

Hellendoorn, Overijssel
Hellendoorn, Overijssel

In Twents Ribhouse & Partycenter Noabers geweest? Deel je ervaringen!