“Heerlijk eetcafé.”

Gulle Goedzak Hellendoorn
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 6 van 15 Restaurants in Hellendoorn
4 weken geleden beoordeeld

Een gezellig zonnig terras. Het eten was heel royaal en erg lekker. De schotels gullegoedzak waren erg uitgebreid.

Datum van bezoek: juni 2019

24 juli 2018 beoordeeld

Het personeel was vriendelijk. Met het geserveerde stokbrood inclusief boter etc. kon je de wachttijd overbruggen. Het geserveerde vlees was in orde. Het was jammer, dat overal saus , zelfs op de spareribs en sate, aanwezig was. Advies serveer de saus apart.

Datum van bezoek: juli 2018
18 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vrouw en twee kinderen prima gegeten. Je krijgt veel eten. Het eten wordt netjes geserveerd. Een wit-biertje stond niet op de kaart. Dat is een minpuntje. De man die naar ons idee de eigenaar was liep een rondje en vroeg hoe het smaakte, vriendelijke kerel, een sfeerbrenger. Na een dagje Hellendoorn een fijne plek om dedag af te sluiten.

Datum van bezoek: juli 2018
Bedank Jeffrey en Evel... V
2 juli 2018 beoordeeld

Het eten was prima verzorgt, de bediening was vriendelijk.
Met 6 volwassenen en 6 kinderen allen hebben ze genoten

Datum van bezoek: juni 2018
6 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We aten hier een saté-tje met patat en een coleslaw salade. Saté ging nog wel, patat had bruiner gekund. Coleslaw laf van smaak.
De tevens bestelde kipburger..tja..2 stukken met cornflakes gepaneerde diepvrieskip op een bleek broodje en (een heel vreemde) combinatie van pindasaus met tomaat en sla daarop.

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Gulle Goedzak Hellendoorn bekeken, bekeken ook

Hellendoorn, Overijssel

In Gulle Goedzak Hellendoorn geweest? Deel je ervaringen!