“LUNCH”
Beoordeling van Ned 1671

Ned 1671
Geclassificeerd als nr. 10 van 28 Restaurants in Medemblik
22 februari 2018 beoordeeld

Wij zijn vaste klant bij Emma. Ze maakt heerlijke broodjes en heeft de allerlekkerste appeltaart van Nederland! Bij Emma zit je heerlijk, rustig en in de zomer geniet je van het heerlijke zonnetje terwijl je kijkt naar de bootjes die in en uit varen. Een heerlijke stek. Wij blijven hier voorlopig nog wel komen. Wij bestellen ook regelmatig lunches op lokatie bij haar en daarnaast bezorgd ze de heerlijkste ontbijtjes!

Datum van bezoek: februari 2018

6 september 2017 beoordeeld

Mooi uitzicht op de haven. Lekkere koffie,zalige appeltaart....Fijne bediening en zeer vriendelijke ontvangst.

Datum van bezoek: augustus 2017
Emma B, Eigenaar van Ned 1671, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2017

Dankjewel en graag tot een volgende keer!

16 augustus 2017 beoordeeld

Een beetje onverwacht kwamen we hier aangewaaid. We vonden meteen een plekje op het terras en de verantwoordelijke kwam meteen vragen of we liefst de parasol open of dicht hadden. Mijn man die niet graag in de zon zit, kon dit heel erg waarderen. We hebben er geluncht: heerlijke panini gegeten! De bediening was vlot en vriendelijk, het eten lekker! Zeker een aanrader wanneer je in Medemblik op zoek bent naar een heerlijke en eerlijke hap! Als we in de buurt zijn, komen we zeker nog eens terug!

Datum van bezoek: augustus 2017
Emma B, Eigenaar van Ned 1671, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2017

uiteraard graag gedaan en tot de volgende keer!

30 mei 2016 beoordeeld

Gezellig zonnig terras aan de Pekelharinghaven met een allervriendelijkste eigenaresse! Heerlijke verse broodjes, koffie, taart en andere dingen van de "kleine kaart". Ook kun je er broodjes voor de volgende morgen te bestellen tegen zeer billijke prijzen. Ideaal als je in de haven afgemeerd ligt. Al met al zeker een aanwinst!

Datum van bezoek: mei 2016
19 maart 2016 beoordeeld

wil je een lekker broodje voor het ontbijt , lunch of brunch? Dit is het juiste adres. Ook de zelfgebakken appeltaart is een kunststukje.

Datum van bezoek: maart 2016

Reizigers die Ned 1671 bekeken, bekeken ook

Medemblik, Noord-Holland

In Ned 1671 geweest? Deel je ervaringen!