“Goede cafetaria.”
Beoordeling van Cafetaria De Steiger

Cafetaria De Steiger
Geclassificeerd als nr. 9 van 28 Restaurants in Medemblik
8 februari 2018 beoordeeld

Goede cafetaria. Je kunt er ook eten en drinken afhalen.
Gelegen aan een drukke en gezellige winkelstraat met en terras voor de deur.
je kunt hier terecht voor een uitgebreide maaltijd, snacks of koffie met gebak. Verder kun je er lekkere ijs of milkshakes kopen. Ook hebben ze bier van de tap.

13 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige eigenaar, lekkere hap
Hier kan je makkelijk aansluiten bestellen daar eten of gewoon lekker mee nemen naar huis

17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier een heerlijke uitsmijter gegeten met een leuke vriendelijke bediening. Alleen jammer dat het terras aan de schaduwkant van de straat ligt.

12 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

wat de verwachting schetst krijg je hier. lekkere spare ribs ruim gegarneerd met friet en een lekkere salade. en een heerlijke burger top!

10 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

9 December Dickensdag in Medemblik. Rondje kerstmarkt gedaan en bij De Steiger een hapje gaan eten. Hele zaak was vol kwam net een grote tafel vrij waar wij plaats konden nemen. We waren met 8 man eten besteld varierend van een patatje tot een schotel. Drinken werd snel opgenomen en snel uitgeserveerd. Ondanks de drukte kwam ons eten vrij snel. De varkenshaas sate smaakte mij heerlijk. Er waren een paar die de warmvlees schotel hadden en die vonden het vlees heel zacht en heerlijk. En de prijs viel ons heel erg mee. Dus snelle vriendelijke bediening en lekker eten voor een normale prijs. Zeker een aanrader

Reizigers die Cafetaria De Steiger bekeken, bekeken ook

Medemblik, Noord-Holland

In Cafetaria De Steiger geweest? Deel je ervaringen!