“Een aangename verrassing”

Geclassificeerd als nr. 8 van 38 Restaurants in Medemblik
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Buiten zitten
Beschrijving: Een trattoria is een plek waar je naar toe gaat voor een drankje en eerlijke, verse Italiaanse gerechten. Het restaurant ziet er modern uit en beschikt over een prachtige bar voor een drankje of een echte Italiaanse espresso. Naast ons sfeervolle restaurant beschikken wij over een prachtig terras; in het zonnetje zitten met een frisdroge geurende naar appel en peer glas wijn, de geur van verse pasta, en Italiaans brood geven je het ultieme vakantiegevoel!! Buiten het terras en restaurant beschikken wij over meerdere besloten ruimtes, op de 1e verdieping een zaal met een eigen bar, dakterras en weer een prachtig uitzicht waardoor het ideaal is voor een feest of bijeenkomst. Tevens beschikken wij over meerde vergaderruimtes.
2 weken geleden beoordeeld

Gewoon zin om even lekker uit te gaan eten. Naar Medemblik naar Med. Italiaans-europees. Gelegen aan met het Ijsselmeer met uitzicht op de jachthaven. Onze keuze was het Sharing Menu voor 4 personen. Nou dat viel in goede aarde, meerdere gangen met een grote variatie aan eten, lekkere wijn en of dat al niet genoeg was, kwam ook nog het toetje, met wel 3 variaties in keuze voor iedereen. Gelukkig met een time-out de overdaad moest even verwerkt worden. Super lekker en de bediening was top. Een compliment is zeker op zijn plaats, wij gaan zeker vaker terugkomen.

Datum van bezoek: september 2022

4 weken geleden beoordeeld

Na een aantal lunches en diners in dit restaurant wordt het tijd voor een review. MED is gelegen aan een haventje en ligplaats voor hoofdzakelijk zeilschepen. Je komt het restaurant binnen nadat je eerst door een inpandig winkeltje met typisch Italiaanse delicatessen bent gesluisd en dus al in de sfeer bent gekomen. Als je een tafel aan het water onder een van de grote parasols weet te bemachtigen kun je niet alleen genieten van een heerlijke Italiaanse maaltijd maar ook van alle activiteiten in het haventje. Wij zaten hier op een zomeravond en hebben genoten van Italiaans brood, de carpaccio, de pasta met gebakken garnalen en uiteraard Tiramisu. De laatste wisselt per maand van samenstelling. Deze maand was hij minder smaakvol en leek de zo kenmerkende amaretto en amandelextract te ontbreken. Toch was deze Tiramisu de moeite waard.
Uiterst vriendelijke, vlotte en alerte bediening die bekend is met de menukaart en waardevolle (wijn)suggesties doet. Een uitstekend restaurant met een gezellig interieur en ruim plaats voor gasten die hun maaltijd in de open lucht willen gebruiken. Een aanrader!

21 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Geluncht met vriend, allebei in de namiddag misselijk en buikloop. Slechte service, voor een oplossing wordt je van t kastje naar de muur gestuurd. Hallo e-coli, dag MED. Nooit meer!

Datum van bezoek: augustus 2022
MED Trattoria, Marketing van Med Trattoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Beste,
Dank voor jullie review! Jammer te horen dat jullie het zo ervaren hebben. Ziek worden is natuurlijk nooit fijn, dat vinden ook wij niet. Echter hebben we natuurlijk zoals telefonisch besproken met onze bedrijfsleider onderzoek gedaan naar de gerechten die jullie hebben gegeten waar het absoluut onmogelijk is geweest om een vergiftiging op te lopen, waar wij regelmatig onze producten bemonsteren. Des al niet te min, maakt het ziek worden niet minder vervelend. Ook wij vinden dat een bezoek aan een restaurant een plezierige ervaring moet zijn, en nodigen wij jullie graag uit voor een nieuw bezoek. Groet, Team MED Trattoria.

19 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk geluncht op het terras aan het water. Goede vlotte bediening. Lokatie is fantastisch.
Pal aan het water en geen doorgaand verkeer of wandelaars.

Bedank R. K
18 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een verrassing dit restaurant. Alles klopt: vriendelijke ontvangst en bediening, prachtig terras met zicht op het haventje en niet te vergeten: heerlijk Italiaans eten. We hebben een topavond gehad. Een aanrader wat ons betreft en een voorbeeld voor veel andere restaurants.

Reizigers die Med Trattoria bekeken, bekeken ook

Medemblik, Noord-Holland

In Med Trattoria geweest? Deel je ervaringen!