“Leuke frisse zaak dat netjes opgeknapt is met uitzicht op de haven”
Beoordeling van Med Trattoria

Med Trattoria
Geclassificeerd als nr. 12 van 28 Restaurants in Medemblik
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Buiten zitten
Beschrijving: Een trattoria is een plek waar je naar toe gaat voor een drankje en eerlijke, verse Italiaanse gerechten. Het restaurant ziet er modern uit en beschikt over een prachtige bar voor een drankje of een echte Italiaanse espresso. Naast ons sfeervolle restaurant beschikken wij over een prachtig terras; in het zonnetje zitten met een frisdroge geurende naar appel en peer glas wijn, de geur van verse pasta, en Italiaans brood geven je het ultieme vakantiegevoel!! Buiten het terras en restaurant beschikken wij over meerdere besloten ruimtes, op de 1e verdieping een zaal met een eigen bar, dakterras en weer een prachtig uitzicht waardoor het ideaal is voor een feest of bijeenkomst. Tevens beschikken wij over meerde vergaderruimtes.
24 april 2017 beoordeeld

Aan het eind van de dijk vlak bij de buiten haven van Medemblik bevind zich het restaurant.
Genoeg parkeerruimte en ruim aantree .
Bij binnenkomst valt gelijk het nieuwe interieur op.
Met nieuwe glazen overkapping met uitzicht op de haven.
We hadden een bon van groupon voor een 3 gangen diner voor twee personen van de kaart.
Vooraf een pittige tomaten soep lekker gebonden.
Als hoofdgerecht een varkenshaas met aardappels in de schil met groente een een lekkere saus.
Als toetje 3 soorten ijs met appel peer en ananas.
Het geheel was goed op elkaar afgestemd.
Hier komen we zeker met vrienden nog eens terug.

Antwoord van management:Gereageerd op 7 mei 2017

Dank u voor de reactie, en wat een prachtig compliment, dat u terug komt met vrienden!
Hopelijk tot gauw

19 februari 2017 beoordeeld

Super lekker gegeten, prettige bediening, heerlijke Italiaanse gerechten, mooi gedekte tafels, niets op aan te merken

Antwoord van management:Gereageerd op 21 februari 2017

Wat fijn om te horen, we hopen u snel weer te mogen begroeten

4 december 2016 beoordeeld

Gezellig met de meiden naar de high tea geweest in Med Trattoria. Goed verzorgt, heerlijke hapjes en vriendelijke bediening. Wij komen geregeld in de zomer maanden naar het geweldige terras, maar dit is ook leuk. De ingang van het restaurant in winterse sferen. Ja het is ook nu erg gezellig.

Antwoord van management:Gereageerd op 5 december 2016

Dankjewel voor de complimenten, dit is waar we het voor doen!

4 december 2016 beoordeeld

Samen met vrienden genoten van een heerlijke high tea in dit sfeervolle restaurant. Echt genoten, alles lekker en vriendelijke bediening. We kijken al uit naar ons diner bij Med volgende week. Een echte aanrader dus

Antwoord van management:Gereageerd op 5 december 2016

Wat fijn dat u genoten heeft van onze High Tea, en geweldig dat u gereserveerd heeft voor het diner

1 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

High tea viel erg tegen
De eerste gang heette bruschetta Maar ipv van lekker geroosterd brood was het geroosterde toast uit een pak !
De tweede gang waren sandwiches maar de gorgonzola crème was veel te sterk van smaak. De pizzette vd derde gang was supermarkt kwaliteit en de vierde gang zat een limoncello cake-kruimels bij dat oud was.
Niet voor herhaling vatbaar

Antwoord van management:Gereageerd op 4 december 2016

Beste,
dank u voor de reactie, wij vinden het dan ook heel jammer dat de High Tea niet aan uw verwachting voldeed, maar wij waarderen zeer uw opmerkingen, en nemen die zeer serieus.
Wij hopen u toch weer in de toekomst als gast te mogen verwelkomen.

Reizigers die Med Trattoria bekeken, bekeken ook

Medemblik, Noord-Holland

In Med Trattoria geweest? Deel je ervaringen!