“Heel goed Chinees restaurant.”
Beoordeling van Danny Leung

Danny Leung
Geclassificeerd als nr. 8 van 28 Restaurants in Medemblik
Keukens: Chinees
22 januari 2018 beoordeeld

Dit is een heel goed Chinees restaurant, waar je zowel eten kan afhalen als uit eten kan gaan. Een uitgebreide menukaart. Er is een klein terras voor het restaurant met uitzicht op de belangrijkste winkelstraat van Medemblik.

30 november 2017 beoordeeld

D. Leung bestaat al eeuwig in Medemblik, moeder en haar studerende dochters maken er altijd weer een feest van. Ze zijn voorkomend, vriendelijk, spontaan en .................. de koks kunnen koken. Probeer hun specialiteiten eens en geniet van een paar uurtjes vakmanschap en vrolijkheid.

10 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kom al ruime tijd hier om af te halen. Vriendelijk personeel wat je keurig te woord staat. Wisselende maandmenu's maar ook a la carte met heerlijke specialiteiten. Heb er nog nooit gegeten in het restaurant. Zit overigens alle keren redelijk vol. Dat geeft wel aan dat ik niet de enige ben die het lekker vindt....

10 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij werden hartelijk ontvangen.
Eerst een wijntje en de kaart.
We besloten de uitgebreide specialiteiten menu te nemen.
Vooraf kregen we gebakken garnalen een loempia en gekruide balletjes met een saus.
We werden verast door de uitgesproken smaken.
Daarna gebakken tong met Champions
Grote gamba,s een biefstuk schotel en varkens haas schotel met bami en nassi in lotus blad.
Alle schotels waren een verassing heerlijk van smaak .Geen eenheids smaak.
Ja en alles was op dus de moeite waard.
Kopje koffie toe en heerlijk gegeten .

14 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Danny Leung heeft een fantastische keuken. Bestel hier, zeker met een gezelschap, de specialiteit en je krijgt echt wat bijzonders. Het ene gerecht wat pittiger dan het ander. Maar zeker voor elk wat wils en altijd ruim voldoende. De familie is zeer hartelijk. Het is altijd weer een warm welkom. Vlotte bediening zoals je in een chinees restaurant verwacht. Restaurant is gezellig ingericht. Tegenwoordig is er ook een bierkaart met ruime keuze aan speciaal biertjes.

Reizigers die Danny Leung bekeken, bekeken ook

Medemblik, Noord-Holland

In Danny Leung geweest? Deel je ervaringen!