“Helemaal top!”
Beoordeling van D' Artiest

D' Artiest
Reserveren met
D' Artiest is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 28 Restaurants in Medemblik
Keukens: Internationaal
4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier al jaren omdat het eten is altijd super goed is en de sfeer gezellig. Het eten is van hoge kwaliteit. De bediening is aardig en zij zien hun werk! In de zomer heerlijk genieten op het mooie terras, kortom heerlijk en goed restaurant met een super goede kok!

22 december 2017 beoordeeld

uitstekend visrestaurant, Michelin kwaliteit. Een feest om hier een paar uurtjes aanwezig te zijn. Grote klasse.

7 september 2017 beoordeeld

Lekker, gastvrij, kwaliteit. Als mijn dochter mag kiezen waar we gaan eten is dit altijd de keuze. Ze heeft ooit (ongeveer 5 jaar geleden toen ze 10 was) mee mogen helpen in de keuken en de prijs van de "dagvis" mogen bepalen. Dat soort dingen...... Gewoon top plekkie. O ja..... In de zomer bij een mooie dag lekker buiten aan het water. Cote D'azur valt in het niet......

26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn voor het eerst hier wezen eten.
De bediening was perfect, de kok kwam persoonlijk informeren of alles lekker was.
Wij kregen sudderlapjes opgediend heerlijk pruttelend op tafel op een origineel petroleum stel.
Ook het nagerecht was heerlijk.
Fijn restaurant, geweldige keuken, zeer vriendelijk personeel.
Wij komen hier zeker terug.

15 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kort van tevoren online gereserveerd...gelukkig maar. Tijdens het eten bleek dat veel van de gasten stamgasten waren. Het was goed weer dus wij hadden buiten een tafeltje, heerlijk bij het water. De vis die geserveerd werd was verrukkelijk evenals het nagerecht. En de prijs-/kwaliteitsverhouding klopt 100%

Reizigers die D' Artiest bekeken, bekeken ook

Medemblik, Noord-Holland

In D' Artiest geweest? Deel je ervaringen!