Vandaag geopend: 11:00 - 17:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuk museum met uitgebreide collectie oude bakkerij machines

Beoordeeld op 25 september 2020
PD3S
Amsterdam, Nederland
via mobiele applicatie
Mooi, lekker en leerzaam

Het museum is uitgebreid en moderner. Erg mooi geworden. Natuurlijk ook met nog steeds vele ... meer lezen

Beoordeeld op 26 juli 2021
Daydream12539422269
via mobiele applicatie
Lees alle 106 beoordelingen

Beoordeeld op 17 oktober 2020

Het was niet zo heel groot, dus afstand houden was lastig. Wel heel interessant om te lezen wat het effect was van de verzuiling op bakkerijen.

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 25 september 2020 via mobiele applicatie

Leuk museum met uitgebreide collectie oude brood- en banket bakkerij machines uit de 18e eeuw. Zelfs de lucht van vers brood was aanwezig. Veel activiteiten voor kinderen die hun eigen koekjes etc. kunnen maken.

Datum van activiteit: september 2020
Beoordeeld op 26 augustus 2020

Heel leuk om te kijken hoe de bakkers hun koeken aan het maken zijn. Maar het museum is verder wel erg beperkt en rommelig. Qua presentatie valt er een hoop te verbeteren. Er staan vitrines die al in geen 30 jaar open zijn geweest, zo lijkt het. De kunsttaarten zijn in deze tijd van Heel Holland Bakt nogal achterhaald. Het idee is echt leuk, maar een modernisering is wel hard nodig. Tot slot: het museum is niet coronaproof. Veel te veel mensen binnen, en geen mogelijkheid om 1,5 meter afstand te houden.

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 28 juli 2020 via mobiele applicatie

De kinderen hebben zich vermaakt. Ze konden zelf een koek versieren. Er was uitleg hoe eea wordt gemaakt. Maar qua museumpresetatie was de inrichting erg jaren 70.....

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 9 maart 2020

ik was hier met mijn nichtje en neefje we konden zien hoe koekjes gebakken worden en chocola gevormd werd ook konden mijn neefje en nichtje lekker spelen met marsepein

Datum van activiteit: januari 2020