Vandaag geopend: 11:00 - 17:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuk museum met uitgebreide collectie oude bakkerij machines

Leuk museum met uitgebreide collectie oude brood- en banket bakkerij machines uit de 18e eeuw ... meer lezen

Beoordeeld op 25 september 2020

Beesd, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 105 beoordelingen

Beoordeeld op 28 juli 2020 via mobiele applicatie

De kinderen hebben zich vermaakt. Ze konden zelf een koek versieren. Er was uitleg hoe eea wordt gemaakt. Maar qua museumpresetatie was de inrichting erg jaren 70.....

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 9 maart 2020

ik was hier met mijn nichtje en neefje we konden zien hoe koekjes gebakken worden en chocola gevormd werd ook konden mijn neefje en nichtje lekker spelen met marsepein

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 12 januari 2020

De oude Bakkerij is erg leuk om met kinderen te bezoeken.
Zekers wanneer je met de stoomtram van Hoorn naar Medemblik bent gekomen.
De kids mogen zelf ook iets lekkers maken.
In het winkeltje zijn ouderwetse versnaperingen te koop

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 6 september 2019

Mooiste bakkerij museum van Nederland.
Echt de moeite waard.
Medewerkers werken er met liefde en passie voor de bakkerij.

Zeker een aanrader.
Zo mooi die nostalgie en maken ook verse bakkers produkten.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 1 september 2019 via mobiele applicatie

Erg leuk museum. De kinderen krijgen echt een idee hoe alles in zijn werkt gaat. Ze kunnen zien hoe koekjes gebakken worden (als het niet druk is zelf meehelpen), bonbons zien maken en zelf koekje versieren en lekker opeten.
Voor volwassenen ook veel te zien.

Datum van activiteit: augustus 2019