Vandaag geopend: 11:00 - 17:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuk museum met uitgebreide collectie oude bakkerij machines

Leuk museum met uitgebreide collectie oude brood- en banket bakkerij machines uit de 18e eeuw ... meer lezen

Beoordeeld op 25 september 2020

Beesd, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 105 beoordelingen

Beoordeeld op 9 maart 2020

ik was hier met mijn nichtje en neefje we konden zien hoe koekjes gebakken worden en chocola gevormd werd ook konden mijn neefje en nichtje lekker spelen met marsepein

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 12 januari 2020

De oude Bakkerij is erg leuk om met kinderen te bezoeken.
Zekers wanneer je met de stoomtram van Hoorn naar Medemblik bent gekomen.
De kids mogen zelf ook iets lekkers maken.
In het winkeltje zijn ouderwetse versnaperingen te koop

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 6 september 2019

Mooiste bakkerij museum van Nederland.
Echt de moeite waard.
Medewerkers werken er met liefde en passie voor de bakkerij.

Zeker een aanrader.
Zo mooi die nostalgie en maken ook verse bakkers produkten.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 1 september 2019 via mobiele applicatie

Erg leuk museum. De kinderen krijgen echt een idee hoe alles in zijn werkt gaat. Ze kunnen zien hoe koekjes gebakken worden (als het niet druk is zelf meehelpen), bonbons zien maken en zelf koekje versieren en lekker opeten.
Voor volwassenen ook veel te zien.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 21 augustus 2019

Om de ambachtslieden aan het werk te zien is werkelijk een genot. Ook kinderen kunnen de handen uit de mouwen steken en er nog iets van leren. Het fraaie suikerwerk is klasse. Het is fijn om hier te mogen rond te wandelen en de gebruikte attributen te bekijken en je voor te stellen hoe de bakker destijds aan het werk moet zijn geweest.

Datum van activiteit: augustus 2019