“Lekker gegeten”

Het Hof van Medemblick
Geclassificeerd als nr. 13 van 28 Restaurants in Medemblik
Keukens: Nederlands
25 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zaterdagavond voor het diner naar. " het hof van Medemblick " gegaan ,we hadden gereserveerd en ons tafeltje stond klaar. Personeel erg aardig en vriendelijk en de bediening was alert op meerverkoop. Heren van de bediening: goed zo! Wij kozen de gamba's en spareribs. Mooie presentatie en kwantiteit en kwaliteit waren in evenwicht, lekker gegeten en gedronken. Gewoon een gezellig restaurant waar je prima kunt eten en waar je met een voldaan gevoel weer weggaat. Mijn Nps score een dikke 7!

18 mei 2017 beoordeeld

Als we hebben gefietst gaan we hier altijd lekker even chillen zittend op de banken voor het restaurant. Ook een dinertje of een feestje hebben we hier al regelmatig gehad. Dat zegt genoeg toch?

17 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben al meerdere keren geluncht bij het Hof van Medemblick en blijven terug komen. De lunchkaart is uitgebreid, ze hebben goede wijnen (en proeverijen!) en de prijs kwaliteit verhouding is goed. Daarnaast is het uitzicht over de haven erg mooi.

9 januari 2017 beoordeeld

Wat een verschil van de menu kaart en u speciaal tijd
Drie slibtongen prima gerecht € 17.50 kompleet
Maar het stoof pot je uit geknepen soep vlees op rode kool mini aardappel puree
€ 20.50 te duur voor wat je krijg en smaak loos soep vlees.
Zalm filet zeer smal stukje met de nadruk op je geen kompleet gerecht en te duur vind ik € 21.50

16 november 2016 beoordeeld

Broodjes voor lunch. Prima verzorgd. Prima kroketten. Je proeft dat het vers wordt klaar gemaakt, en dat er zorg wordt besteed aan je lunch.
Lekker ruim ingericht zodat je niet op elkaar gepropt zit.

Reizigers die Het Hof van Medemblick bekeken, bekeken ook

Medemblik, Noord-Holland

In Het Hof van Medemblick geweest? Deel je ervaringen!